Dreje gevind i træ
Fra : Jørgen Altmann

Dato : 06-07-05 22:16

Hej til alle.

Jeg har et problem. Jeg har lovet min svoger, at prøve og finde en der
kan dreje både indvendigt og udvendigt gevind i træ. Han skal bruge
det til en mindre serie skruetvinger og han har ikke haft held hos
profesionelle trædrejere. Derfor ville jeg så høre om der var nogen
herinde der kunne eller kender nogen som kender nogen osv. der kan
klare opgaven.

Med venlig hilsen

Jørgen Altmann

Fra : Max

Dato : 06-07-05 23:25

Hej Jørgen

> herinde der kunne eller kender nogen som kender nogen osv. der kan
> klare opgaven.

Gør det selv, værktøjet køber du hos http://www.linaa.dk

Mvh Max

Fra : Ollie

Dato : 07-07-05 22:27

In article <59ioc1d9q5vkb0egism31k7qatscq92dtb@4ax.com>, Jørgen Altmann
<altmann@strandgaard-lund.dk> wrote:

> [...]
> profesionelle trædrejere. Derfor ville jeg så høre om der var nogen
> herinde der kunne eller kender nogen som kender nogen osv. der kan

Hej

Jeg ved ikke om de kan klare det men I kan jo prøve at høre her;

Beder Trædrejeri

87 81 92 00

Det er et lille drejeri vi har her lokalt.

Mvh
Ole