Fejlkode C6 AEG hvidevarer?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-07-05 18:36

Både vaskemaskine og tørretumbler fejler jævnligt med en kode i
displayet: C6

Reparatøren påstår at hverken han eller importøren kender denne kode,
faktisk burde den slet ikke kunne forekomme

Der er vel ikke tilfældigvis nogen her som kan bringe mig videre?

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 19:19

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Både vaskemaskine og tørretumbler fejler jævnligt med en kode i
> displayet: C6

Hmm, det er vist den samme fejlmeddelse, som jeg af og til får på vores AEG
opvaskemaskine.
Vores opvaskemaskine står i vores kælder, og fejlen skyldes her, at
maskinen, ikke lige kan komme af med sit vand. Jeg skal lige stille rørene
ordenligt lodret bagpå, og så kører den som regel videre.

Det hjælper nok ikke dig videre, når fejlen skrives både på din vaskemaskine
og tørretumbler. Hvordan plejer du og få tingene igang igen ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-07-05 19:39

Buffy wrote:

> Det hjælper nok ikke dig videre, når fejlen skrives både på din
> vaskemaskine og tørretumbler. Hvordan plejer du og få tingene igang
> igen ?

Reboot

Har dog ikke indtryk af at der ligger et Windows OS bag styringen...

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 19:51

> Reboot

Ja, det er jo det mest logiske.
Det virker dog ikke på vores opvaskemaskine.
Men vi kan da konstantere, at fejlen findes uanset, hvad reperatør og
importør siger...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri