Hus-priserne nu og senere ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 05-07-05 18:24

Jeg syntes at ha' læst, at huspriserne vil stige mellem 70.000 til 100.000
om mrd. i de næste 3 år.
....men hvad så om 3 år ?
....falder priserne, eller holder de bare stille ?

Med venlig hilsen
Michael Petersen.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 05-07-05 18:42

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes at ha' læst, at huspriserne vil stige mellem 70.000 til 100.000
> om mrd. i de næste 3 år.

Det var noget voldsomt !! Jeg tror lige jeg skal have købt mig 300 huse. Det
kan godt være vi skal leve af vand de næste 3 år, men når de år er gået _SÅ_
bliver der fest !!!

> ...men hvad så om 3 år ?
> ...falder priserne, eller holder de bare stille ?

Hvem der bare vidste det !! Så kunne man jo lige sætte sit hus til salg
inden priserne stagnerede -- eller måske endda begyndte at falde.

Jesper

Fra : Anita

Dato : 05-07-05 20:39

Michael Petersen wrote:
> Jeg syntes at ha' læst, at huspriserne vil stige mellem 70.000 til
> 100.000 om mrd. i de næste 3 år.
> ...men hvad så om 3 år ?
> ...falder priserne, eller holder de bare stille ?

De tal lyder godt nok lige i overkanten. Hvis det var om året kunne jeg
måske forstå det, men nu er jeg jo heller ikke fra staden, hvor folk betaler
millioner for en tændstikæske.

Jeg vil tro at renteudviklingen er afgørende for huspriserne. Men der er
vist ingen der kender rentens udvikling. Selvom en hel masse mennesker har
en hel masse bud på den.

Venligst Anita