IE er lavet om til store skrift osv...
Fra : Jakob

Dato : 04-07-05 21:04

Hejsa...
Ville lige prøve og spørge jer hvordan jeg ændret det til at vise ting så de
ikke er kæmpe store skrift osv..den er bare begyndt på efter ferien

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 04-07-05 21:27

Jakob skrev:

> Ville lige prøve og spørge jer hvordan jeg ændret det til at vise ting så de
> ikke er kæmpe store skrift osv..den er bare begyndt på efter ferien

Er du ikke bare kommet til at ændre tekststørrelsen? Prøv at gå op
i Vis -> Tekststørrelse. Se om du ikke har markeret 'Størst'? Hvis
du har, er det jo ganske let at ændre til fx 'Mellem'. Prøv dig
lidt frem.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-05 21:29

Jakob skrev:

>Ville lige prøve og spørge jer hvordan jeg ændret det til at vise ting så de
>ikke er kæmpe store skrift osv..den er bare begyndt på efter ferien

Vis => tekststørrelse
eller med musen
[Ctrl] + Scrollknap på musen
--