Råd søges - Erstatning til frames.
Fra : Palle Jensen

Dato : 04-07-05 19:02

Hej,

Jeg har sat mig for at renovere min gamle hjemmeside, som er frame
baseret. Klassisk top frame med menu og bund frame med indhold.

Der irriterende ved frames er jo at undersiderne kan findes
individuelt i søgemaskiner.

Hvad er vi nået til Hvad skal jeg erstatte framesettene med nu?
IFrames, DIV, SSI eller hvad skal der til?

Inputs søges.

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-07-05 20:05

Palle Jensen <PHJensen@gmail.com> skrev:

> IFrames, DIV, SSI eller hvad skal der til?

Ja, div og ssi er et godt udgangspunkt. Det kan være at

http://html-faq.dk/2003.asp
og
http://html-faq.dk/2014.asp

kan give dig et par ideer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-07-05 20:49

On 04 jul 2005, Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Ja, div og ssi er et godt udgangspunkt. Det kan være at
>
> http://html-faq.dk/2003.asp
> og
> http://html-faq.dk/2014.asp
>
> kan give dig et par ideer.