skilteprogram?
Fra : smeden

Dato : 04-07-05 16:31

Hej
Jeg har en lille butik og er ikke særlig god til at skive skilte
kan man ikke få et program som kan hjælpe en
har brugt word og Publisher men syntes godt jeg kunne bruge noget bedre!

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 04-07-05 21:26

smeden <home@home.dk> wrote:

> Hej
> Jeg har en lille butik og er ikke særlig god til at skive skilte
> kan man ikke få et program som kan hjælpe en
> har brugt word og Publisher men syntes godt jeg kunne bruge noget bedre!

Firmaet WebForm har lavet en løsning; måske lidt for meget til dit
behov, men den er ikke nødvendigvis dyr:
http://www.webform.dk/kontakt.php