GTA- San andreas
Fra : Gimmer

Dato : 05-07-05 01:14

Hey.
Findes der et sted hvor man kan få en politi uniform i dette spil? eller
en
anden måde hvor man kan komme ind på en militærbase uden af få 4-5
stjerner?
vh Gimmer

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-07-05 17:00

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> anden måde hvor man kan komme ind på en militærbase uden af få 4-5

Jep, det er ret let... Først dobbeltklikker du på dit ur nede i højre hjørne
på dit skrivebord, retter datoen og klokkeslettet, fjerner dit indlæg, og
spørger så igen.

/Ole

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-07-05 17:11

Gimmer wrote:
> Hey.
> Findes der et sted hvor man kan få en politi uniform i dette spil?

Ja, hvis man dater Barbara til 100% får man en politiuniform...

> eller en
> anden måde hvor man kan komme ind på en militærbase uden af få 4-5
> stjerner?

.... Men den er ikke nok til at komme ind på militær- eller flådebasen
uden at se stjerner, desværre.. Jeg kender ikke p.t. til nogen måde at
gøre dét på, andet end at snyde...

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Jim

Dato : 04-07-05 20:29

"uden" at få stjerner ?? Hvorfor dog det?
det er da sjovt at undvigebåda FBI, SWAT og det lokale politi... og se hvor
længe man overlever.

Men det kan da godt være det bare er min mening.

hilsen Jim

Fra : Gimmer

Dato : 05-07-05 05:59

Hej og tak for svarende.
du har ret i at det er skægt at se, men jeg skulle spørge fra en ven.
Og til ole... Jeg håber du kan sove i nat nu når jeg tydeligvis har
ødelagt
din dag, og formentligt også en hel del år frem i dit "fantastiske" (som
det
jo må være side du hænger dig i livets helt store begivenheder) liv.
vh Gimmer

Fra : Peter T.

Dato : 05-07-05 08:14

Gimmer leverede følgende historie fra de varme lande:

> [...]
> det
> jo må være side du hænger dig i livets helt store begivenheder) liv.

Slå koldt vand i blodet...

Det er faktisk hammerirriterende, hvis en eller anden har sat forkert
tidszone, har byttet om på am/pm eller noget helt tredje på sin pc, når
vedkommende poster på usenet. Hvis du feks havde sat forkert dato til 2-3
dage frem, ville din tråd ligge øverst i gruppen i 2-3 dage til stor
irritation for mange.

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Peter T.

Dato : 05-07-05 08:15

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> til 2-3 dage frem, ville din tråd ligge øverst i gruppen i 2-3 dage
> til stor irritation for mange.

Det er så afhængigt af newsreader, men de fleste er default sat til at vise
senest postede tråd.

Fra : Gimmer

Dato : 05-07-05 23:26

Det vil jeg give det fuldstændig ret i, men man kan jo sige ting på mange
måder...
Jeg undskylder mit sure opstød, det burde kun være sendt til ole.
Vh Gimmer

Fra : Gimmer

Dato : 05-07-05 23:28

!!!!!!!!!!!!!!!SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!
og så lige et spg mere;
Kan det virkelig passe at man ikke får hydra´en når man har gennemført
vertical bird?
den skriver den vil være i den hangar man parkerer den i, men efrer man
forlader spillet og starter det igen er den der F#"¤"#¤#"¤ ikke.???
vh Gimmer

Fra : René Lønstrup

Dato : 05-07-05 17:17

Gimmer wrote:
> [...]
> den skriver den vil være i den hangar man parkerer den i, men efrer
> man forlader spillet og starter det igen er den der F#"¤"#¤#"¤

Jeg har lige tjekket efter, og mit står der stadig.. Du havde vel gemt
spillet efter du havde gennemført missionen, ikke?

Fra : Gimmer

Dato : 06-07-05 06:28

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> wrote

> Jeg har lige tjekket efter, og mit står der stadig.. Du havde vel gemt
> spillet efter du havde gennemført missionen, ikke?

jo da... jeg har gemt. men hvis du så tager det og "glemmer" det et
sted...
og du så loader - så er det væk i noget tid? men hvor længe eller hvad er
det der tricker at det kommer tilbage?
vh Gimmer

Fra : Doozer

Dato : 26-07-05 10:59

Har osse oplevet at den er forsvundet, men så tager jeg bare en lille
flyvetur i flyet fra nabo-hangaren, og vupti så er hydraen på sin
plads.