Min vaskemaskine lugter jordslået...HJÆLP
Fra : Newsman

Dato : 03-07-05 21:39

Hejsa

Min vaskemaskine lugter MEGET "jordslået" Den er rengjort på kryds og tværs,
men jeg kan ikke slippe af med den modbydelige lugt! Er der nogen der
kender en løsning...evt noget man kan putte i maskinen....så den bliver
renset...hvad ved jeg....hjælp....

vh thomas N

Fra : martin r

Dato : 03-07-05 21:55

er der ikke noget med rodalon?

Fra : KalleKnas

Dato : 04-07-05 06:52

Her er svaret
Hilsen fra Karsten

http://www.dr.dk/GDS/raad_enkelt.asp?id=1736

Fra : Rikke & Per

Dato : 04-07-05 07:48

> [...]
> der kender en løsning...evt noget man kan putte i maskinen....så den
> bliver renset...hvad ved jeg....hjælp....

Jeg har læst om en hvor lugten gik væk, efter hun begyndte at vaske en
kogevask ca en gang om ugen og må konstatere, at det samme er tilfældet med
min egen maskine.

Rikke

Fra : Newsman

Dato : 04-07-05 21:56

Tak for svarene...jeg prøver dem fra en ende af :=

vh thomasN