BF2 hvordan er det lige ranks fungerer ??
Fra : Jakob

Dato : 03-07-05 15:43

Jeg er begyndt at spille dette forfædeligt ringe programmerede spil, med
fantastisk gameplay ;0)

Jeg er lidt interesseret i hvordan det virker med det her rank system.
Kan forstå at man skal vælge rankservere at spille på, det fremgår vel
af serverlisten hvilke det er ikke ??

Jeg har spillet lidt nu men aner ikke om det har været på rankservers
eller ej, hvor kan jeg kigge for at se hvordan det står til med min
profil, er der et site ala "bftracks" til BF2 ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : BuFFerz

Dato : 03-07-05 17:35

> Jeg har spillet lidt nu men aner ikke om det har været på rankservers
> eller ej, hvor kan jeg kigge for at se hvordan det står til med min
> profil, er der et site ala "bftracks" til BF2 ??

Se indlæget fra Casper Bang 02/07/2005 11:01

Der skrev jeg lidt om det

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 03-07-05 18:36

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller ej, hvor kan jeg kigge for at se hvordan det står til med min
> profil, er der et site ala "bftracks" til BF2 ??

Når du har startet spillet op og logget på online,skal du vælge fanebladet
BFHQ.De kan du se dine stats.
Du kan i ingame browseren sætte kryds ved Ranked servere for at se ranked
servere.

Fra : Jakob

Dato : 03-07-05 18:28

In article <CkVxe.92$LD.61@news.get2net.dk>, 123@123.dk says...

> [...]
> BFHQ.De kan du se dine stats.
> Du kan i ingame browseren sætte kryds ved Ranked servere for at se ranked

Ahh ok tak for det. Men nu har jeg ikke spillet selv, men spiller det på
cafe, er der nogen onlinesteder hvor man kan checke det ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Leif Hansen

Dato : 03-07-05 20:35

Prøv den her

http://www.liquidvolt.com/bf2/

/Leif

Fra : Jakob

Dato : 03-07-05 21:45

In article <42c83df9$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, vanh666
@hotmail.com says...
> Prøv den her
>
> http://www.liquidvolt.com/bf2/

Tak leif, det var lige sådan noget jeg var på jagt efter.

--
Venlig hilsen

Jakob