Ang. Canon LBP-4
Fra : Per Laugesen

Dato : 03-06-01 09:25

Jeg har en gammel Canon LBP-4 laserprinter, som jeg egentlig er glad for. Nu
er den begyndt at skrive "52 service" og der er lys i alarmpæren. Da jeg
ikke har en manual over den, aner jeg ikke hvad det betyder. Er der nogen
der kan hjælpe mig?
--
Hilsen
Per phl@juice.dk

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 03-06-01 10:58

"Per Laugesen" <phl@juice.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke har en manual over den, aner jeg ikke hvad det betyder. Er der nogen

'Wass up' har tidligere svaret på en lignende henvendelse, hans svar er:

"Laser/scanner skal skiftes, meget kendt fejl for fagfolk, både Canon og HP.
Enheden kan få's fra 500-900 kroner plus moms."

Min vurdering: køb en ny....

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)