IE klipper i billedet
Fra : Leonard

Dato : 02-07-05 16:50

Her http://stiglangvad.dk/4 klipper IE det nederste af billedet når
musen hover over et af linkene ved siden af billedet.
Det sker ikke med detøverste link og heller ikke hvis vinduet er så
smalt at linkene fylder under billedet.
Og det sker heller ikke i FF.

Hvorfor gør IE det?
- eller hvordan får jeg IE til at lade være med det?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-05 00:08

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev:

> Her http://stiglangvad.dk/4 klipper IE det nederste af
> billedet når musen hover over et af linkene

Prøv at tilføje height:300px; til #text{

Dit billede øverst (bg.jpg) er pakket alt for hårdt. Jeg ville
lave sådan noget med gif eller png.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Leonard

Dato : 03-07-05 08:28

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Prøv at tilføje height:300px; til #text{

Men hvad så hvis billedet er højere end det?
Så skal jeg ændre height på text hvergang billedet ændres, og det er
ikke smart, da tekst og billede udskiftes af brugeren, der ikke kender
til den slags. (kald det bare et minimalt CMS).