[gta:sa] tip: brug joystick til at køre me~
Fra : Peter T.

Dato : 01-07-05 09:33

For dem (jeg er en af dem), som synes det er irriterende at køre bil med
tastaturet, er der en løsning på dette.

Jeg fandt et lille app, som kan mappe joysticket til feks. piletasterne på
<http://atzitznet.no-ip.org/Joy2Mouse3/help.html>, eller hvad man nu bruger
af taster til at styre med i spillet. Programmet kan mappe joysticket til
hele tastaturet og det supporter umiddelbart alle typer joysticks. Og der
er endda mulighed for at sætte threshold for X og Y-aksen, så øsen ikke er
oversensibel. Men det vil jeg eksperimentere med i aften, da jeg ikke har
tid før da. :)

Så siden det kan virke i gta:sa så kan det sikkert også bruges i mange
andre spil (og programmer), hvor joysticket kunne være rart at bruge. Og
så er der mulighed for at gemme mapping-profiler til diverse spil, hvor
tastaturstyringen varierer.

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs: