Termorude
Fra : Ole Jensen

Dato : 30-06-05 11:00

Hej

Hvor kan man købe en termorude billigt efter mål, altså kun selve
glasset uden ramme m.m. Den skal erstatte en rude i en dør mellem min
stue og udestuen, så den skal ikke være superenergirigtig, bare helt
almindelig gammeldaws.
Enten i nærheden af Aalborg eller online.

mvh
Ole Jensen

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 30-06-05 13:13

"Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gammeldaws.
> Enten i nærheden af Aalborg eller online.

det er ofte billigere at bestille glas gennem tømmeren end glasmanden

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Uni Bull

Dato : 30-06-05 21:27

www.termoruder.dk
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ole Jensen

Dato : 30-06-05 19:25

Uni Bull <Noway@here.nu> wrote:

> "Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> wrote in message
>
> www.termoruder.dk

De er da dyre, synes jeg.
De skal have 744 + 795 i levering for samme rude som glas-direkt.dk skal
have 611,80 + 349 i levering for. Og hos termoruder.dk skal man købe for
mindst 2.000 kr.

Jeg fandt selv en på Fyn, og der kan man afhente selv og spare
forsendelsen.
www.glas-direkt.dk

Men tak for hjælpen

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jørgen

Dato : 01-07-05 04:03

Prøv Djurs glas
http://home13.inet.tele.dk/Glas/
Jørgen

Fra : Ole Jensen

Dato : 01-07-05 21:02

"Jørgen" <jorgen.@m> wrote:

> Prøv Djurs glas
> http://home13.inet.tele.dk/Glas/
> Jørgen

Er du sikker på de eksisterer mere, deres prisliste er over to år
gammel.
Men deres priser lyder da tiltalende, så jeg prøver lige at kontakte
dem.

Fra : Armand

Dato : 02-07-05 11:29

Ole Jensen wrote:

> Er du sikker på de eksisterer mere, deres prisliste er over to år
> gammel.

Hjemmeside kreeret af en konfirmand i familien, der sidenhen har mistet
interessen, eller er flyttet hjemmefra :-/

--
Armand.
(Der meget ofte får denne tanke undervejs i surf'ningen)