Far Cry - HUD Display ??????
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 29-06-05 23:06

Hejsa

Far Cry (The PC Game)

Er der ikke nogen friske fyre og qunider som gir og forklar mig ,
hva de prikkede farver og de forskellige pile med forskellige farver betyder
i HUD Display ??????

Mvh.

Lars

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-06-05 00:07

On Thu, 30 Jun 2005 00:05:53 +0200, "Lars S. Jensen"
<Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote:

> [...]
>
>Er der ikke nogen friske fyre og qunider som gir og forklar mig ,
>hva de prikkede farver og de forskellige pile med forskellige farver betyder

Hvis du mener de prikker der dukker op når man bruger kikkerten, så er
det hvor diverse fjender befinder sig. Jeg kan ikke huske om man også
kan se afstanden til dem.

--
Kasper Aae

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 30-06-05 02:04

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du mener de prikker der dukker op når man bruger kikkerten, så er
> det hvor diverse fjender befinder sig. Jeg kan ikke huske om man også

Jeg snakker ikke om kikkerten , men om HUD Display ...
Den som er nede i venstre hjørne i bunden....

Der er nogle prikker på den runde HUD Display som ligner en rader.

Der er følgende farver på de skide prikker , som jeg ikke ved hva betyder..

Grøn Prik

Orange Prik

Gul Prik

Rød Prik

Samt der også er nogle pile , som jeg også gerne vil vide hva betyder...

Lyseblå Pil

Grøn Pil

Mvh.

Lars

Fra : Peter T.

Dato : 30-06-05 06:32

Lars S. Jensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg snakker ikke om kikkerten , men om HUD Display ...
> Den som er nede i venstre hjørne i bunden....

Dem, som du ser i kikkerten, bliver afsat som prikker i dit HUD-display.

> Grøn Prik

En fjende, der tror der ikke er fare på færde.

> Orange Prik

En fjende, der fornemmer, at der er en der lister rundt (feks. dig).

> Gul Prik

En fjende, der leder efter dig, men ikke kan se dig.

> Rød Prik

En fjende, der kan se dig og vil plaffe dig ned.

Bemærk hvordan prikkerne skifter farve alt efter deres opførsel og
alarmtilstand. Feks. hvis du løber væk fra en rød prik, så han mister
dig af syne, vil han gå over i orange prik og lede efter dig. Når der
går et stykke tid og ikke kan finde dig, bliver han til sidst grøn. Så
det er faktisk noget, som du kan drage taktisk fordel af, når du sniger
dig rundt.

> Lyseblå Pil
>
> Grøn Pil

Kan ikke lige huske dem på stående fod, men den grønne pil er vist dig
selv... Og noget af ovenstående er nok ikke helt korrekt, da det
efterhånden er 3-4 måneder siden jeg sidst har spillet det.

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-06-05 07:41

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in news:Xns96854CC7B195Dmuh@
212.242.40.162:

> Kan ikke lige huske dem på stående fod, men den grønne pil er vist dig
> selv... Og noget af ovenstående er nok ikke helt korrekt, da det
> efterhånden er 3-4 måneder siden jeg sidst har spillet det.

Den er god nok - din hukommelse er slet ikk' så ringe endda :P

I store skovområder og hangarer kan man vha enten træernes
dække eller rigeligt med røg-granater næsten spille alene med
radaren som syn. Det er en ret fed feaure. Bare siksakke rundt
mellem prikkerne. Også til sniping er det fænomelnalt. Man er
sikker på at opdage om man er opdaget....

For andre tips og tricks til Farcry er der denne fænomenale side:

http://www.tweakguides.com/Farcry_1.html

Her er alt det der burde have været i manualen ;)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Zyke

Dato : 30-06-05 07:57

> Er der ikke nogen friske fyre og qunider som gir og forklar mig ,
> hva de prikkede farver og de forskellige pile med forskellige farver
> betyder i HUD Display ??????

Hvad med at kigge i dine manual?

Zyke

Fra : Peter T.

Dato : 30-06-05 08:06

Zyke leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hvad med at kigge i dine manual?

Det står ekstremt dårligt beskrevet i manualen.

Og det er efterhånden en normal praksis hos spilproducenterne, at udelade
eller blot skrive mangelfulde og ubrugelige forklaringer til spillene i
manualerne. GTA:SA er det værste eksempel på et spil, som jeg kender til,
hvor manualen allerhøjst kan bruges til at åbne op og skide i.