MS Windows
briani 27239
Piratkopiering
Fra : BART

Dato : 29-06-05 21:31

Hej med jer.

Jeg har skrevet en lang mail til dk.videnskab.jura med en masse spørgsmål
fordi jeg er meget i tvivl om konsekvenserne ved piratkopiering men jeg tror
nok jeg er kommet til at skrive for mange ting/spørgsmål?!

Jeg skriver denne mail til denne mail for at gøre jer opmærksom på at det er
noget som I måske vil læse hvad jeg har skrevet og svarene fra jura-gruppen.
Måske svarer nogle af jer nok også

Vh. Bart

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-06-05 01:32

> [...]
> er
> noget som I måske vil læse hvad jeg har skrevet og svarene fra

Hvis det var min gamle afdøde farmor der havde fået sådan en mail, ville hun
sige, at hun var blevet tyvtet.

Mvh. Flemming Nielsen