Big Eyes
Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-06-05 13:59

Hvem fører Cressi i København, jeg mangler et par Big Eyes.

Flemming Rubini

Fra : HKN

Dato : 29-06-05 15:52

"Flemming Rubini" <flemming@rubini.invalid> wrote in message
> Hvem fører Cressi i København, jeg mangler et par Big Eyes.

Det gør Aquasport og Amager Dykkercenter - de har dem i flere farver, og til
2x prisen hos Scubastore..............

-Henrik

Fra : KC

Dato : 29-06-05 17:02

Jeg har nogle stykker tilbage på www.kcdk.com

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-06-05 17:42

KC <kc@kcdk.com> wrote:

> Jeg har nogle stykker tilbage på www.kcdk.com

Fint. Dem napper jeg.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-06-05 17:59

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Fint. Dem napper jeg.

Hov, stop lige, jeg overså lige at du befinder dig i Odense.

Flemming Rubini

Fra : KC

Dato : 29-06-05 20:09

Hvis du spørger rigtigt pænt - kan jeg godt finde på at komme dem i en lille
kasse og sende dem til dig

Skriv evt. til mig offgroup.

KC

Fra : Morten Saabye

Dato : 30-06-05 07:57

"KC" <kc@kcdk.com> wrote in message

> Hvis du spørger rigtigt pænt - kan jeg godt finde på at komme dem i en lille
> kasse og sende dem til dig
>
> Skriv evt. til mig offgroup.
>
> KC

Måske du skulle overveje at købe en Cressi Matrix i stedet for Big Eyes.
På den har de fået rettet de 2 fejl (synes jeg), som der var på Big
Eyes´en. At den er lidt for blød i siderne, så de meget let folder ind
og at der konstant gror en mindre køkkenhave af alger i inderkanten ved
glasset. Dette sker af een eller anden årsag ikke på Matrix´en.. Og den
sidder mindst lige så godt..

/Morten

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-06-05 15:35

Morten Saabye <morten@saabye.net> wrote:

> [...]
> og at der konstant gror en mindre køkkenhave af alger i inderkanten ved
> glasset. Dette sker af een eller anden årsag ikke på Matrix´en.. Og den

a ha, det var dejligt at høre. Jeg kørte faktisk helt ud til Thyge for
at hente en efter telefonisk aftale, "bla bla lige gået ud af døren
etc..." fandens
Tak for tippet. Jeg oplever også at siderne er meget meget bløde på Big
Eyes.

Flemming Rubini

Fra : Morten Saabye

Dato : 01-07-05 09:21

> [...]
> etc..." fandens
> Tak for tippet. Jeg oplever også at siderne er meget meget bløde på Big

Ind og byt den.. Thyge kender godt min holdning til Big Eyes

/Morten

Fra : Torben

Dato : 01-07-05 14:14

Er der nogen der har prøvet den nye Cressi Penta ??

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-07-05 15:23

> Ind og byt den.. Thyge kender godt min holdning til Big Eyes
>
> /Morten

det var nu Matrixen jeg referede til

Flemming Rubini