MS Windows
briani 27239
Min interne server i Windows XP Pro fejler
Fra : Skindbeni

Dato : 29-06-05 13:40

På min bærbare computer med Windows XP Professinal har jeg kunne se mine
websider ud, som jeg arbejder på via den interne server, der ligger i
Windows XP.

I formiddags har jeg imidlertid rodet med nogle indstalleringer, sletninger
og indstillinger og må have pillet ved noget, som jeg ikke burde, for siden
i middags har jeg ikke kunne se mine sider korrekt mere, når jeg ligger dme
i den interne server (og ja, de ligger korrekt og browserne kigger det
korrekte sted).

Ingen af mine sider er stilet flot op længere og placeret korrekt, men
kommer i en lang række oppefra og nedaf.

Men lægger jeg det online, på webhotellet, så spiller det fint.

Skindbeni
alias Michael Sørensen
8700 Horsens

Fra : Skindbeni

Dato : 29-06-05 13:43

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer i en lang række oppefra og nedaf.
>
> Men lægger jeg det online, på webhotellet, så spiller det fint.

Der skulle - på trods af den sparsomme beskrivelse - selvfølgelig ligge et
spørgsmål i, hvad det kan skyldes og hvordan det evt. kan ændres tilbage.