Motorsavs reservedele ?
Fra : Jørn

Dato : 28-06-05 19:17

Hej er der nogen i gruppen, der kender/har et link, til et sted med
online-køb af ovenstående reservedele, helt specifikt for eget vedkommende
''Jonsered'' save ?
På forhånd tak!
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 28-06-05 21:00

Et sted kunne være www.lytek.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-06-05 04:46

Skal det være online??
hvor er du fra??

Mvh Henrik

Fra : Jørn

Dato : 29-06-05 11:46

"Henrik Sørensen" skrev Bla. "Skal det være online??" og "hvor er du
fra??"

Helst online ja, der er priserne altid billigere, grundet lavere omk., og
forretningens beliggenhed er underordnet, og behøver ikke rende rundt for at
lede efter det, samt det kommer til døren?.. grunde nok? ´´ smiler.

Og jeg bor to steder I Esbjerg og ved Nyborg?
Mvh.
Jørn