MS Windows
briani 27239
Password Manager
Fra : Denn!s H

Dato : 28-06-05 08:25

Hej

Jeg mangler en ny password manager, bruger i dag PINs, men er ikke tilfreds
med den manglede træ-struktur.
Jeg sad og surfede i går aftes, men fandt ingen jeg kunne bruge, da jeg har
et (simpelt) krav som åbenbart ikke er almindeligt.

- Jeg skal selv kunne bestemme startdatoen og slutdatoen på en kode, mange
bruger datoen for oprettelsen af posten som startdato.

Kom tættest på med KeePass og PassWord Depot, men de mangler at kunne
opfylde mit første krav.

Kender i nogen program der kan?

--
vh
Denn!s H

Fra : Rado

Dato : 29-06-05 10:46

On Tue, 28 Jun 2005 09:25:00 +0200, "Denn!s H" <@> wrote:

> [...]
>
>- Jeg skal selv kunne bestemme startdatoen og slutdatoen på en kode, mange
>bruger datoen for oprettelsen af posten som startdato.

Hvad mener du helt præcist med at du selv vil kunne bestemme
startdatoen?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Denn!s H

Dato : 29-06-05 15:57

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 28 Jun 2005 09:25:00 +0200, "Denn!s H" <@> wrote:
>

> Hvad mener du helt præcist med at du selv vil kunne bestemme
> startdatoen?

ex.
Et abonnement. Startdato 1/4-2005 Slutdato 1/10-2005
Oplever at password mangers sætter startdatoen = den dato jeg opretter
posten.

--
vh
Denn!s H

Fra : Rado

Dato : 29-06-05 17:00

On Wed, 29 Jun 2005 16:57:12 +0200, "Denn!s H" <@> wrote:

> [...]
>Et abonnement. Startdato 1/4-2005 Slutdato 1/10-2005
>Oplever at password mangers sætter startdatoen = den dato jeg opretter

OK, men kan du så ikke bare oprette en ny post hver gang du vil sætte
en ny startdato?

Anyway, prøv evt. at kigge på Password Agent, jeg har selv prøvet en
del forskellige, men den overgår langt dem alle m.h.t features og
brugervenlighed. Og det er nok ikke umuligt at du kan få programmøren
til at til tilføje den feature du efterlyser i næste version, hvis der
ellers er rimeligt fornuft i at gøre det (klik på "Suggestion box"
linket på hjemmesiden):

http://www.moonsoftware.com/pwagent.asp

Fra : Denn!s H

Dato : 30-06-05 11:33

> OK, men kan du så ikke bare oprette en ny post hver gang du vil sætte
> en ny startdato?

Det duer ikke hvis jeg skal indtaste noget som er hendt.

--
vh
Denn!s H

Fra : Rado

Dato : 30-06-05 13:19

On Thu, 30 Jun 2005 12:33:12 +0200, "Denn!s H" <@> wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Det duer ikke hvis jeg skal indtaste noget som er hendt.

Hendt??

Fra : Denn!s H

Dato : 30-06-05 16:17

?

> Hendt??

hændt

Fra : Rado

Dato : 30-06-05 16:40

On Thu, 30 Jun 2005 17:16:42 +0200, "Denn!s H" <@> wrote:

>?

>hændt

OK, jeg er stadig ikke helt med, men never mind.