Lift og barn i anhænger?
Fra : Lars D.

Dato : 26-06-05 21:07

Er der nogen der ved om der findes en cykelanhænger hvor man kan have
både et barn (3 år) og en lift. Den skal også gerne kunne bruges som
"klapvogn"
MVH. Lars

Fra : kirstenlaura

Dato : 27-06-05 09:55

Hej Lars!
Jeg er selv på udkik efter en cykelanhænger hvor der skal være med plads
til en baby. Vores er 4½ md. gammel. Jeg ville foreslå dig, at købe en
anhænger hvor man kan isætte et "babysæde". Dem kan baby sidde i fra i
de er 1-10 md. ifølge annoncer. De er lidt dyre (550 kr. + 145 for
hovedstøtte hos fx. http://www.abckids.org), men så er de vel
forhåbentligt også tilsvarende sikre. Og så kan der sagtens sidde et
større barn ved siden af i anhængeren. Der skulle findes anhængere hvor
du kan flytte sædet og stille liften på bunden. Men så er der vel ikke
noget sæde til det andet barn. Men ellers spørg i butikken.
Jeg kunne selv godt tænke mig at høre, om der er nogen der ved om
babysæderne kan sidde i nogle af de "billigere" cykelanhængere? Eller om
man skal investere i de dyre såsom Dolphin??
mvh
Kirsten

http://www.kandu.dk/