Problemer med afspilning af mov-filer
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 26-06-05 12:03

Hejsa
Jeg har indsat flg kode for at afspille .mov-filer via min hjemmeside.
Problemet er bare at der ikke kommer nogle kontrolknapper (play, pause osv)
Hvorfor er det liiige at der ikke gør det?

/lasse

<code>
<object width="560" height="444"
classid="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B"
codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab">
<param name="src" value="media/lege/<%=rs("video1")%>" />
<param name="autoplay" value="false" />
<param name="controller" value="true" />
<embed src="media/lege/<%=rs("video1")%>" width="560" height="444"
autoplay="false" controller="true"
pluginspage="http://www.apple.com/quicktime/download/">
</embed>
</object>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-06-05 20:39

Lasse Skovsager skrev:

> Jeg har indsat flg kode for at afspille .mov-filer via min
> hjemmeside. Problemet er bare at der ikke kommer nogle
> kontrolknapper

Har du et link til din side? Det er meget lettere at hjælpe når man
kan se siden online.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 26-06-05 22:56

> Har du et link til din side? Det er meget lettere at hjælpe når man
> kan se siden online.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

jada