cykel i gta sa
Fra : guf

Dato : 26-06-05 09:39

kan man ikke spurte på cyklerne i gta sa ?
jeg har lidt problemer med at må det sidste level som budbringer for roboi's
food mart.

Guf

Fra : René Lønstrup

Dato : 26-06-05 09:51

guf wrote:
> kan man ikke spurte på cyklerne i gta sa ?
> jeg har lidt problemer med at må det sidste level som budbringer for
> roboi's food mart.

Jo, du skal "tappe" W tasten (= slå til den gentagende gange hurtigt
efter hinanden). Jo mere stamina du har, jo længere kan han spurte ad
gangen. Er stamina helt i top, kan man spurte hele den level igennem
uden at blive træt (bortset fra i fingeren af al den hamren på W ;) )

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 26-06-05 09:46

"guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote in message
> kan man ikke spurte på cyklerne i gta sa ?
> jeg har lidt problemer med at må det sidste level som budbringer for
> roboi's food mart.
>
> Guf

Du spurter på en cykel, bmx eller mountainbike ved at trykke mange gange på
frem-tasten hurtigt efter hinanden. Afhængigt af CJ's "stamina"-niveau kan
dette gøres i en begrænset tid, hvorefter der går lidt inden man kan igen.

Mvh. Rasmus

Fra : guf

Dato : 26-06-05 16:04

tak for hjælpen til jer begge.
det tænkte jeg slet ikke på at prøve.

guf

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-06-05 12:46

guf wrote:
> "guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> tak for hjælpen til jer begge.
> det tænkte jeg slet ikke på at prøve.

Bare af ren nysgerrighed.. hvordan klarede du den første "mission"?
Den hvor man skal følge efter Sweet, Ryder og Big Smoke på cykel og
stikke af fra bilen med Ballas, hvis du ikke kunne sprinte på cyklen?

Fra : guf

Dato : 27-06-05 13:32

Det tog mig også et par forsøg, men ellers syntes jeg ikke det var særligt
svært.

Fra : Brian Lund

Dato : 27-06-05 13:54

> Det tog mig også et par forsøg, men ellers syntes jeg ikke det var særligt
> svært.

(Top-posting fixed...)

Jeg klarede mig da også fint uden at sprinte!

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-06-05 15:34

Brian Lund wrote:

> stikke

> (Top-posting fixed...)
>
> Jeg klarede mig da også fint uden at sprinte!
>

> Brian

Det samme her.

Fra : JL

Dato : 27-06-05 17:19

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message news:42c00e66$0$18646

> Det samme her.

Ligeså her.....

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-06-05 07:05

JL wrote:

> Ligeså her.....

Så er det nok bare mig der er uheldig. Jeg blev hele tiden kørt ned og
skudt, indtil jeg begyndte at lægge mærke til hvad der stod i de der
info-bokse i hjørnet.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-06-05 15:44

Robert Eriksen wrote:

> Så er det nok bare mig der er uheldig. Jeg blev hele tiden kørt ned og
> skudt, indtil jeg begyndte at lægge mærke til hvad der stod i de der
> info-bokse i hjørnet.
Er der info-bokse på hjørnerne? :)

Fra : Brian Hansen

Dato : 28-06-05 22:19

Mikael Schøler skrev:

> Er der info-bokse på hjørnerne? :)

lol

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-06-05 14:52

Brian Hansen wrote:

> lol

Det var sgu seriøst ment.. :=) Har ikke liiiiiiiiiiiige lagt mærke til
nogle info-bokse..

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-06-05 17:14

Mikael Schøler skrev:

> Det var sgu seriøst ment.. :=) Har ikke liiiiiiiiiiiige lagt mærke til nogle info-bokse..

Okay, ellers en fed joke.
Men ja; der står info-bokse, dog ikke på hjørnerne i spillet, men i hjørnet af skærmen.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-06-05 18:10

Mikael Schøler wrote:

> Det var sgu seriøst ment.. :=) Har ikke liiiiiiiiiiiige lagt mærke til
> nogle info-bokse..

De kommer ellers hver gang du prøver noget spillet går ud fra er nyt.
Kører gaffeltruck f.eks.

De indeholder alt det der burde stå i manualen ;)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-06-05 18:21

Robert Eriksen wrote:

> De kommer ellers hver gang du prøver noget spillet går ud fra er nyt.
> Kører gaffeltruck f.eks.
>
> De indeholder alt det der burde stå i manualen ;)
Aah ok.. Dé infobokse... I kan jo bare snakke rent for fa'en

Jeg sad her og troede I snakkede om bokse på selve hjørnerne af gaderne.. :)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-06-05 18:54

Mikael Schøler wrote:
> Robert Eriksen wrote:

> Jeg sad her og troede I snakkede om bokse på selve hjørnerne af
> gaderne.. :)

Nej da.
Dem på gadehjørnerne gik jeg da ud fra du havde bemærket for længst ;)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-06-05 20:41