BF2: GameSpy
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-06-05 13:42

Nej NG,

Nu begynder spørgsmål om BF2 jo nok at vælte frem og her er så endnu en...

Kan I få GameSpy til at virke med BF2?

Jeg bruger normalt The All-Seeing Eye, men den vil desværre ikke virke med
BF2 selvom den godt kan se serverne.

GameSpy kan hos mig slet ikke finde BF2 selvom programmet endda kommer på
DVD-skiven sammen med spillet - det forstår jeg ikke?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Casper Bang

Dato : 25-06-05 14:13

> Kan I få GameSpy til at virke med BF2?

Undrede mig selv over det samme i går.
Søgte lidt på google, og kom frem til at det endnu ikke kan lade sig gøre,
men at det snart skulle være muligt med en opdatering til BF2. Der vil nok
gå en uges tid.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-06-05 15:00

Hej Casper,

> Undrede mig selv over det samme i går.
> Søgte lidt på google, og kom frem til at det endnu ikke kan lade sig
> gøre, men at det snart skulle være muligt med en opdatering til BF2.
> Der vil nok gå en uges tid.

Det var da ærlig talt ikke særlig smart *g* - noget håb for, at ASE også vil
komme til at virke med BF2?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 25-06-05 15:22

Glenn Rasmussen wrote:
> [...]
> DVD-skiven sammen med spillet - det forstår jeg ikke?
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Hejsa

Har du prøvet at adde 29900 bag serveren, 29900 er nemlig gamespy
porten. Bruger selv hlsw og der skal en bf2 server ip feks se sådan her
ud 81.7.177.40:16567:29900

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-06-05 22:26

Hej Dorthe,

> Har du prøvet at adde 29900 bag serveren, 29900 er nemlig gamespy
> porten. Bruger selv hlsw og der skal en bf2 server ip feks se sådan
> her ud 81.7.177.40:16567:29900

Ikke forstået? :(.

GameSpy finder slet ikke BF2 på min maskine...

Kan måske prøve at tilføje 29900 i ASE?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 26-06-05 21:54

Glenn Rasmussen wrote:

> Ikke forstået? :(.
>
> GameSpy finder slet ikke BF2 på min maskine...
>
> Kan måske prøve at tilføje 29900 i ASE?
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Nej ASE er nemlig opdateret til BF2 så den skulle selv finde Bf2 servere
er gamespy og hlsw ikke blevet.

15667 er gameporten
29900 er gamespy porten så du kan se serveren

Derfor ip:gameport:gamespyport
Så hvis du i gamespy adder ip:gameport:gamespyport burde det virke, gør
det ihvertfald i hlsw.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 27-06-05 15:48

Hej Dorthe,

Tak for dine råd - dem vil jeg ved lejlighed prøve.

ASE kan sagtens finde serverne, men den kan bare ikke åben BF2 og connecte.
Den kommer med en fejlmeddelse og så åbne den bare BF2 uden at connecte.