Dykkerklub i Århus
Fra : Michael Kristensen

Dato : 25-06-05 10:11

Hej NG

Jeg leder efter en dykkerklub i Århus at melde mig ind i og har fundet
følgende:

Kvak - (Århus havn - 40 aktive - båd, værksted, luft, garage)

Aqau-quick - (Århus havn - 80 aktive + junior - båd, luft)

Juggernaut - (Århus havn - ? aktive + junior )

Nautica - (Viby - 40 aktive, båd)

Jeg er 26 år, AOWD, 25 loggede dyk. Vil gerne ud og dykke noget mere, både
stranddyk og båddyk.

Hvilken af klubberne "passer" mig bedst?

vh
Michael Kristensen

Fra : JSC-privat

Dato : 25-06-05 13:07

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg leder efter en dykkerklub i Århus at melde mig ind i og har fundet
Klip

> Hvilken af klubberne "passer" mig bedst?

Hej Michael

Jeg kender ikke nogle af klubberne, men kik i deres dykkalender og vælg så
den mest aktive klub med egen båd......

/Jørgen

Fra : NI

Dato : 25-06-05 16:15

Jeg har dykket i Aqua-Quick i flere år og kan varmt anbefale den. Hæng dig
ikke så meget i at hjemmesiden ikke er opdateret, da klubben pt. mangler en
webmaster. At hjemmesiden ikke er opdateret er bestemt ikke et udtryk for at
det halter bagefter med dykkeraktiviteterne.

Mvh Niels

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 25-06-05 18:46

> [...]
>
> Aqau-quick - (Århus havn - 80 aktive + junior - båd, luft)
>
> Juggernaut - (Århus havn - ? aktive + junior )

Der er også Biodyk.. jeg har dog ingen idé om hvilken der passer dig bedst..
du kunne jo evt. tage på nogle af deres ture hvis du sådan vil shoppe rundt
:)

mvh
Jonas

Fra : NI

Dato : 25-06-05 22:44

> Der er også Biodyk.. jeg har dog ingen idé om hvilken der passer dig
> bedst..
> du kunne jo evt. tage på nogle af deres ture hvis du sådan vil shoppe
> rundt

Jeg mener at Nautica og Aqua-Quick faktisk er de eneste klubber i området
som også har Padiuddannede medlemmer.

Mvh Niels

Fra : Arne

Dato : 26-06-05 19:14

Nautica kan varmt anbefales - udover båd og stranddyk har vi også jævnligt
andre ture bl.a. norge, desuden har vi hver onsdag i sommerhalvåret faste
onsdagsdyk

Arne