Kaninbur
Fra : Nick

Dato : 24-06-05 20:01

Hej,

Jeg skal til at bygge et kaninbur, og tænker om nogen måske har nogle
tegninger/idéer ligende?

På forhånd tak!

/Nick

--

Vi gør opmærksom på, at denne e-mail sandsynligvis indeholder fortrolig og
landsskadelig information. Hvis du ved en fejltagelse modtager e-mailen,

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 27-06-05 19:43

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til at bygge et kaninbur, og tænker om nogen måske har nogle
> tegninger/idéer ligende?

Prøv at gå på biblioteket og find (måske i deres magasin) gamle tykke
havebøger. De har ofte fine tegninger af den slags.

PEJ
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 27-06-05 23:58

> [...]
> Hej,
>
> Jeg skal til at bygge et kaninbur, og tænker om nogen måske har nogle

Prøv denne hjemmeside http://www.dinkanin.dk/kaninbur.html

ole

Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 28-06-05 00:02

> [...]
> Hej,
>
> Jeg skal til at bygge et kaninbur, og tænker om nogen måske har nogle

Her er et til http://www.hobbyvaerkstedet.dk/born/dokumenter/kaninbure.html

Ole

Fra : Jens Hansen

Dato : 26-08-05 20:12

> [...]
> Hej,
>
> Jeg skal til at bygge et kaninbur, og tænker om nogen måske har nogle

Hvor i landet er du ?

Jeg har et ude-bur, det er 70 x 120 x 70 (B, L, H) med fiberplader og
tagpaptag.
som er blevet tilovers, (vores drægkanin blev 5 år, og interessen for en ny
kanin, er ikke aktuel)

--
-Jens (2640 Hedehusene)
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 22:25

"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tagpaptag.
> som er blevet tilovers, (vores drægkanin blev 5 år, og interessen for en

Pænt af dig, men jeg har allerede bygget et... Men tak for tilbudet!

/Nick