ang RS.Open
Fra : m

Dato : 24-06-05 12:42

Hej

read/write/update/delete

RS.Open "table1", DB, adOpenKeySet,adLockOptimistic,adCmdTable

Hvilken række følge kommer read/write/update/delete i jeg ved man kan bruge
tal istedet, hvilket tal bruges så til de foreskllige er det:

read = 1

write = 2

update = 3

eller er det read = 0 osv..

/Mark

Fra : m

Dato : 24-06-05 14:25

har fundet ud af det
/Mark

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-06-05 14:39

m skrev:

> har fundet ud af det

Hvad gjorde du?

Det er god skik at fortælle hvordan man fik løst sit problem - også når
man selv fandt frem til løsningen. På den måde kan andre få glæde af ens
erfaringer.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen