Speed Runs
Fra : Dopedog

Dato : 24-06-05 11:23

Andre end mig der er helt besat af Speed Runs ?

Jeg fandt denne her side i forgårs :

http://www.archive.org/mediatypes-browse.php?mediatype=movies&collection=speed_runs&PHPSESSID=c46a0b3a1ee95839b084c4455818dafa

Og har allerede downloadet over 15 GB med Speed Runs :D

Synes sku de er fede at se hehe.

Andre end mig der synes det eller er jeg bare splitter ravende gal ?

-Ronnie

P.S. For dem som ikke ved hvad Speed Runs er, så er det videoklip af nogen
som f.eks. klarer Super Mario 64 på 22 minutter, Legend Of Zelda - Ocarina
Of Time på cirka 5 timer og, ja, altså klarer et spil så hurtigt som muligt!
Nu nævner jeg godt nok kun konsolspil, men der er også en del klip af nogle
PC spil (Half-Life, Doom o.s.v.).

P.P.S. Hvis Speed Runs er ulovlige (hvilket jeg tvivler på de er) så
undskylder jeg mange gange!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-06-05 12:16

Dopedog wrote:
> [...]
> PC spil (Half-Life, Doom o.s.v.).
>
> P.P.S. Hvis Speed Runs er ulovlige (hvilket jeg tvivler på de er) så

Har også selv været iden og lure op til flere gange. I ældre spil som
f.eks Half-Life giver det faktisk nogle fede tips. Jeg har aldrig vidst
at de dersens tingester man sætter på væggen og som eksploderer når man
går ind i dem, kan bruges som stige.. :)

Gad nu godt se dem lave et speed run i Football Manager 2005..

Fra : preben nielsen

Dato : 24-06-05 14:59

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev i en meddelelse
> P.P.S. Hvis Speed Runs er ulovlige (hvilket jeg tvivler på de
> er) så
> undskylder jeg mange gange!

Ulovlige ? Det kan du bande på de er ! Det er en voldsom
overskridelse hastighedsbegrænsningen !