Programmering af spørgeskema
Fra : Morten Andersen

Dato : 24-06-05 09:41

Hejsa,

Jeg er ved at prøve at kigge på at programmere et spørgeskema.

Er der nogen der kender nogen sider, hvor man kan finde hjælp (gratis)
til dette, i form af scripts og andre koder - eller giver en skole i
sådan.

Bemærk der er ikke tale om en poll, men en undersøgelse med flere
spørgsmål og svarmuligheder.

/Morten

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 24-06-05 11:27

Morten Andersen wrote:
> Er der nogen der kender nogen sider, hvor man kan finde hjælp (gratis)
> til dette, i form af scripts og andre koder - eller giver en skole i
> sådan.

Hvis du læser denne tutorial: http://www.html.dk/tutorials/asp/
Kan du nok til selv at lave det.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-06-05 12:36

On Fri, 24 Jun 2005 01:41:14 -0700, Morten Andersen wrote:

> [...]

> Er der nogen der kender nogen sider, hvor man kan finde hjælp (gratis)
> til dette, i form af scripts og andre koder - eller giver en skole i

Det er ikke voldsomt besværligt hvis ikke der skal være de store
features. Skal der det bliver det nemt en større omgang.

Det handler om at opstille skemaet (det kan være statisk hvis det blot er
en engangsforestilling) og så ellers læse inputtet og behandle det som
du mener du har brug for.

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/