"menu-prg"
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 02-06-01 20:24

Hej NG
Jeg har lavet et gankse simpel prg.. hvis det kan kaldes et prg
Det er bare en oversigt over forskellige programmer som kan startes
og installeres herfra... som en slags lille bat-fil i gamle dage.
Men problemet er at på nogle maskiner kommer den med fejl når jeg klikker
på de forskellige command-knapper.
Har smit prg. over på cd, med de forskellig biblioteker hvor de forskellige
prg.
ligger i. F.eks. som nedståede eksempel med directX

Private Sub Command1_Click()
Dim mypath$
mypath = App.Path
If Not (Right(mypath, 1) = "\") Then mypath = mypath + "\"
Shell mypath + "dx80bda.exe", vbMaximizedFocus
End Sub

Skal der smides VB-filer ind på computerne hvor prg. startes ?
eller
Er der noget galt med min lille kode ?

MVH
Thomas J.

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 03-06-01 13:58

Du skal installere programmet for at kunne bruge app.path

IKKE KOPIER

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 03-06-01 17:36

Takker.
Så vil jeg istedet bruge en god gammel bat-menu
Thomas J.

Asbjørn Sloth Tønnesen <asbjorn@caduceus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XrqS6.314$R84.25117@news010.worldonline.dk...