Stempel for typegodkendelse
Fra : Lars

Dato : 22-06-05 08:57

Hej

Jeg har lige købt en helt ny flaske og der er ikke et stempel som
viser at flasken er typegodkendt (Det stempel som altid ruster fordi
det er banket ind i flasken efter den er malet ;). Skal der være det i
nye flasker eller er det kun da jeg købte mine gamle flasker at der
skulle være sådan et stempel i flaskerne?

Lars

Fra : Johnny Christensen

Dato : 22-06-05 09:44

Det er der ikke i de nye flasker, tror at det er 3 år siden at de forsvandt.
Der er nu typisk kun en mærkat (der hurtigt falder af) som fortæller at
flasken er trykgodkendt. Man bruger serienummeret og CE nummeret til at
bestemme om flasken kan godkendes i DK. Så der er et eksempel på at EU
harmoniseringerne begynder at slå igennem på områder der var lidt tåbelige
førhen.

JZC

Fra : Lars

Dato : 23-06-05 09:06

Hej

Jeg takker.

Jeg var helt bange for at jeg var blevet snydt :) og skulde til at puste mig op ;)

Lars

Fra : HKN

Dato : 23-06-05 09:30

> Hej
>
> Jeg takker.
>
> Jeg var helt bange for at jeg var blevet snydt :) og skulde til at puste
> mig op ;)

Det skal du passe på med - man kan få lungesprængning af det.....

-Henrik

It has removed 94 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!