Skærm opsætning til SUSE
Fra : Rene nyberg

Dato : 02-06-01 18:12

Hej
min PC
En bærebar Fujitu / siemens E6530 med et skærm kort ATI mobiliy

Jeg har nogle problemmer med af sætte skæmen op i min linux
Jeg har prøvet af installer en suse 7.0 men installtionen finde en skærm
opløsning man ikke kan se nådet på kan man starte installtionen på en anden
mådet ind af boot på CD.

Så har jeg prøvet med en RH 6.0 men der kan jeg heller ikke finde en
opløsning der dur under x window.

Fra : Morten Bo Johansen

Dato : 02-06-01 18:15

On Sat, 2 Jun 2001 19:12:24 +0200, Rene nyberg <rene@c.dk> wrote:

> [...]
> skærm opløsning man ikke kan se nådet på kan man starte
> installtionen på en anden mådet ind af boot på CD.

Med SuSE, kan du bruge sax og eksperimentere med forskellige
opløsninger. sax kan du starte fra en console-prompt.

vh.

Morten