Worms world party hjælp
Fra : Crusader

Dato : 22-06-05 01:45

Hej,
Er der en herinde som kan hjælpe mig med et problem jeg har worms world
party. Jeg kan ikke "hoste" i spillet, når jeg spiller online.

Please hjælp mig, hvis du kan.

Hilsen Crusader

Fra : Devast8or

Dato : 22-06-05 06:52

Crusader wrote:
> [...]
> Er der en herinde som kan hjælpe mig med et problem jeg har worms
> world party. Jeg kan ikke "hoste" i spillet, når jeg spiller online.

Har du mon en firewall der skal slås hul i?

Devast8or

Fra : Crusader

Dato : 22-06-05 11:02

Ja, kan du hjælpe mig med det?

Crusader

Fra : Devast8or

Dato : 22-06-05 18:42

Crusader wrote:
> Ja, kan du hjælpe mig med det?
>
> Crusader

Hmm, har nu ikke så meget kendskab til specifikke produkter, men du skal
finde ud af hvilken port WWP kører over og så åbne for tafik på den port.
Start med kun at åbne for udgående trafik, hvis ikke det virker så prøv også
at åbne for indkommende.

Devast8or

Fra : Crusader

Dato : 22-06-05 18:49

Jeg har fundet en guide på nettet, som fortælle hvad jeg skal gøre:

Here I will try and explain how, if you are connected to the internet via a
router, you can host WA and WWP games.

1. Follow this link: Your IP
2. Write down your IP on some paper.
3. Forward the following ports on your firewall/router:
TCP/UDP:17010-17012 and TCP:6667
4. Open WA or WWP and click the big online play button at the bottom
left.
5. Press the Configure button
6. On the right, type in the IP you wrote down before (Ignore the
proxy stuff).
7. Press return.
8. You can now host.

Problemet er bare at det ikke virker. Jeg har ikke meget forstand på at åbne
porte o.lig.

Ved du hvordan?

Fra : Devast8or

Dato : 22-06-05 19:46

Crusader wrote:
> [...]
> 7. Press return.
> 8. You can now host.
>

> Problemet er bare at det ikke virker. Jeg har ikke meget forstand på

Næh, som sagt ved jeg ikke så meget om specifikke produkter.

Hviken router/firewall har du? Det er iøvrigt muligt at din udbyder har låst
indstillingerne i din router så du ikke kan ændre på noget. Sådan ser det
ihvertfald ud på min router, men jeg har ikke boret så dybt i det.

Prøv evt. at spørge i en netværksgruppe, eller spørg din udbyder om de kan
hjælpe med opsætning af routeren (hvis det eller er en du har fra din
udbyder).

Håber du får det til at køre.

Devast8or

Fra : Crusader