Battlefield 2 - Demo (tvungen semi-automat~
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 21-06-05 22:11

Hej NG,

Jeg har efterhånden spillet BF2 demoen en del timer.

Til tider oplever jeg et irriterende problem, hvor mit fuldautomatiske
maskingevær skifer til en form for semi-automatisk skydning og så skal jeg
logge af serveren og på igen før den bliver fuldautomatisk igen.

Er der nogen af jer andre, som har oplevet det problem?

Har kigget i options, men kan ikke finde noget omkring det.

På forhånd tak,

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Anders Ecklon

Dato : 21-06-05 23:06

> [...]
> logge af serveren og på igen før den bliver fuldautomatisk igen.
>
> Er der nogen af jer andre, som har oplevet det problem?

Du ved godt du kan skifte geværets skudfrekvens med "3" tasten?

Mvh Anders

Fra : Aardvark

Dato : 22-06-05 09:22

Anders Ecklon <lupinex@email.dk> wrote in

> Du ved godt du kan skifte geværets skudfrekvens med "3" tasten?

Læste lige med hér, har også oplevet det.
Udbrød "DUUH"...havde jeg sgutte tænkt på.

Tak Anders

/Aard

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 22-06-05 15:52

Hej Anders,

> Du ved godt du kan skifte geværets skudfrekvens med "3" tasten?

Nej, ikke før nu! Det vil jeg straks prøve at fremprovokere!

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-06-05 09:26

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Anders,

> Nej, ikke før nu! Det vil jeg straks prøve at fremprovokere!

Eller med musens hjul. Det er sikkert også det du har gjort for det
sker ikke automatisk.

Dvs du har valgt dit våben. Brugt hjulet og valgt det samme våben igen.
Så ændrer du på skudfrekvensen.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-06-05 10:03

Anders Ecklon <lupinex@email.dk> writes:
> Du ved godt du kan skifte geværets skudfrekvens med "3" tasten?

Hvilket faktisk er ret irriterende - bare de dog havde lagt den
funktion på en anden tast, så man altid fik sin sædvanlige frekvens
når man valgte våbnet.

Hvem kigger lige på det lille A/1/3 nede i hjørnet hele tiden, så når
man ramler ind i en fjende og våbnet opfører sig anderledes end
forventet, er man jo ca. dødsdømt.
--
Lars Balker Rasmussen