Ny IE hvornår?
Fra : ......Ps

Dato : 21-06-05 16:13

Var der ikke noget om, at Microsoft endelig ville opdatere IE? Hvornår
skulle det ske? Gælder det også Outlook express?
P.sørensen

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-06-05 16:57

.......Ps skrev:

> Var der ikke noget om, at Microsoft endelig ville opdatere IE?
> Hvornår skulle det ske? Gælder det også Outlook express?
> P.sørensen

Jeg tvivler på outlook express, men det skulle da ikke undre mig.
Reelt set er der heller ikke tale om en ny udgave af MS IE. Det der
kommer hen over sommeren, er en BETA af IE, og ikke den fulde udgave.
Den fulde udgave kommer sandsynligvis ikke før engang til jul, og i
rigtig og færdig udgave kommer den først når Longhorn bliver sendt på
gaden. (eftersom IE7 er en integreret del af longhorn!) Men på grund af
meget kraftige opfordringer fra vrede kunder og manglende opdateringer,
så kommer den også i en version til XP med mindst SP2 installeret.

Du kan selv følge med i udviklingen her: http://blogs.msdn.com/ie/

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-06-05 18:17

Den 21-06-05 17.57 skrev Claus Jacobsen følgende:

> Men på grund af
> meget kraftige opfordringer fra vrede kunder og manglende opdateringer,
> så kommer den også i en version til XP med mindst SP2 installeret.

Til pokker med kunderne. Det eneste, der har betydning, er Firefox'
markedsandel.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-06-05 19:24

Kim Ludvigsen skrev:

> Til pokker med kunderne. Det eneste, der har betydning, er Firefox'
> markedsandel.

LOL Kim! Det er altid rart med noget konkurrence. Det holder tænderne
skarpe, og IE har ikke haft nogen alvorlig konkurrent i lang tid (ja
jeg vil ikke bevæge mig ind i debatten om opera, den har vist været
her!) Og nu da de faktisk kan se at de er kilometer efter udviklingen,
jamen så er det da rart at se dem komme ud af hullerne og viser, at de
får noget for de monster mange penge de tjener. (og som vi jo betaler
til igennem køb af andet MS software!)

Claus

Fra : John

Dato : 21-06-05 17:23

"......Ps" skrev i en meddelelse

> Var der ikke noget om, at Microsoft endelig ville opdatere IE? Hvornår
> skulle det ske?

Lidt fra en Google-søgning:

"Were very excited to announce at the RSA Conference today that this summer
well release a beta of Internet Explorer 7.0 for Windows XP with Service
Pack 2"

Link:
http://www.microsoft.com/presspass/features/2005/feb05/02-15Updates.mspx

> Gælder det også Outlook express?

"IE 7 will not include a new Outlook Express version. A few people have
asked me whether IE 7 will include a new Outlook Express (OE) version (e.g.
OE 7). No, it will not: The OE team is focusing on Longhorn."

Link:
http://www.winsupersite.com/reviews/ie7_preview_1.asp

Jeg gætter på, at IE7 (ikke beta) bliver tilgængelig via
windows-update/microsoft-update...til dén tid...:)

Mvh John