iframe fucker med php.
Fra : Lars

Dato : 20-06-05 11:27

Hej.

Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skulle smide dette indlæg mener det
har mest med html at gøre.

Mit problem er min side (
http://www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/private/index.htm ) hvor
under ledige lejemål har jeg et iframe som læser data fra et php
dokument og php siden læser fra min mysql.
men i mit index.htm skal jeg skrive height="xxxpt" for at man kan
se det php siden vil vise, jeg kan ikke bruge procent som jeg
gerne ville så ledige lejemål boxen kun fylder det som er
nuvendigt.

Mit style:
http://www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/private/style.css

php siden:

<head>
<link rel='stylesheet' type='text/css' href='ledige.css'>
cellpadding='0'>
<?php
$conn = mysql_connect("**********", "*********", "********");
mysql_select_db("*******");
if (!$conn) {
die('Kunne ikke oprette forbindelse: ' . mysql_error());
}

$resultat = mysql_query("SELECT * FROM `ledige` WHERE 1");
while ($raekke = mysql_fetch_array($resultat)) {
echo "<tr><td><a target='_parent'
href=".$raekke['sted']."".$raekke['nr'].".htm>&nbsp;&nbsp;".$raek
ke['sted']." ".$raekke['nr']."<br
}

mysql_close($conn);
?>

style til php siden:
http://www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/private/ledige.css

På forhånd mange tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-06-05 11:57

Lars skrev:

> Mit problem er min side (
> http://www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/private/index.htm ) hvor
> under ledige lejemål har jeg et iframe som læser data fra et php
> dokument og php siden læser fra min mysql.

Start med at validere din side. Du har fejl i såvel html- som css-koden.
Hvis du vil anvende iframe, skal du i øvrigt skifte til
transitional-undertypen - men jeg vil tro at du lettest kan løse dit
problem ved helt at skippe din iframe. Når du alligevel har adgang til
php, kan du sagtens klare dig uden.

> Mit style:
> http://www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/private/style.css

Den kan man fint se via linket til siden.

> php siden:

- er ikke interessant i denne gruppe (men spørgsmålet er korrekt
placeret her).

--
Jens Gyldenkærne Clausen