Papirsamleren HAPS
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-06-05 19:09

Er der en der kender en nethandel, hvor jeg kan købe en sådan
papirsamler. Jeg har engang købt en i en stor planteskole, men
den ophører nu. Jeg har fundet en forretning i Odense, men det
er ingen nethandel.
Håber en kan hjælpe
mvh Ebbe

Fra : Ollie

Dato : 19-06-05 23:05

In article <8tcbb1l5rh624lhvase9oat8dlro79gtbu@4ax.com>, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> papirsamler. Jeg har engang købt en i en stor planteskole, men
> den ophører nu. Jeg har fundet en forretning i Odense, men det

Hvorfor må den ikke købes i en butik ??

Og hvad i alverden er det for noget ?

Ole

Fra : Bjarne K

Dato : 20-06-05 13:46

"Ollie" <ollie@whatdoyouthink.com> wrote in message
> In article <8tcbb1l5rh624lhvase9oat8dlro79gtbu@4ax.com>, Ebbe Hansen
> [...]

Ja jeg blev også lige nødt til at søge en gang med google. Det er en
forlænget arm, til at opsamle papir og andet affald.

Ved desværre ikke hvor den kan købes på nettet. Har selv checket hos HN,
men ikke fundet den eller lignende.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-06-05 20:31

On Mon, 20 Jun 2005 00:05:16 +0200, Ollie
<ollie@whatdoyouthink.com> wrote:

>Hvorfor må den ikke købes i en butik ??
>
>Og hvad i alverden er det for noget ?
>
>Ole

Det må den da gerne, men det er lettere i en netbutik,
man kan betale forud med dankort, og undgå efterkrav,
og skriven frem og tilbage, - derfor -
mvh Ebbe