Den stakkels dreng
Fra : Mette

Dato : 17-06-05 15:39

Ja, jeg sidder her med tårer i øjnene over at have læst om den lille 2-årige
dreng, der blev skudt i hovedet under gidseltagningen i Cambodja. Det er dog
noget af det mest afskyelige et menneske kan gøre: at skyde et lille
uskyldigt barn, fordi han græder. Og han græd jo kun pga. den situation som
morderen havde sat ham i. Et lille barn med så mange muligheder i livet, har
fået det revet væk så brutalt og ondt, at ord ikke kan beskrive det.
Der findes ikke nogen straf, der er hård nok for en sådan overlagt og helt
igennem ond gerning.
Føj for helvede!

Fra : Kristine Gazel

Dato : 17-06-05 19:36

Mette wrote:

> [...]
> ondt, at ord ikke kan beskrive det.
> Der findes ikke nogen straf, der er hård nok for en sådan overlagt og

Det var dog rædselsfuldt.
Jeg troede, at det var et uheld. Det er selvfølgelig også frygteligt, men at
det var fordi barnet græd gør det bare endnu værre. Faktisk kan ord ikke
beskrive hvor afskyelig en handling der er tale om.

Kærlig hilsen Kristine.

Fra : Christian

Dato : 19-06-05 18:39

"Mette" <Mette@dk> wrote in message
> [...]
> fået det revet væk så brutalt og ondt, at ord ikke kan beskrive det.
> Der findes ikke nogen straf, der er hård nok for en sådan overlagt og helt

det gør altså ikke særligt ondt at blive skudt!, så barnet har i det mindste
ikke lidt!.

det samme er jo set i Oradour-sur-Glane

Fra : Dan

Dato : 19-06-05 20:52

Jeg gik og havde det skidt i en hel uge efter Beslan-gidseltagningen, da jeg
mere eller mindre faldt over nogle øjenvidneberetninger.

Hilsen

Dan

Fra : Christian

Dato : 20-06-05 08:16

"Dan" <no@email.for.me.com> wrote in message
> Jeg gik og havde det skidt i en hel uge efter Beslan-gidseltagningen, da
> jeg mere eller mindre faldt over nogle øjenvidneberetninger.
>
> Hilsen
>
> Dan

hvilket igen får mig til at tænke på hvorfor politiet i disse 'terror tider'
regner med at terrorister vil ramme banegårde etc...et koordinert bombe
angreb på 10 totalt ubevogtede og tilfædlige børnehaver og danmark var
totalt lammet,-ingen ville sætte deres børn i børnehave,-igen kom på job, og
hvordan de så skulle få politifolk til at passe på både skoler og børnehaver
samt alle de andre ting i hele DK?,-vil jo gøre at folk ikke ville have
tillid til så at fise på togstationen...

det som egentligt gør at dette ikke sker er at det er svært at få flere til
at at udføre sådanne ting,altså at de mødes og organisers sig, og det er jo
netop politiets opgave at hindre dette,-som jeg håber at de gør med stor
omhu!!!

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-06-05 08:52

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message

> [...]
> er jo netop politiets opgave at hindre dette,-som jeg håber at de gør med
Som Sting måske ville have sagt: "I think the muslims love their children
too."

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 21-06-05 13:32

Per Vadmand wrote:

> Som Sting måske ville have sagt: "I think the muslims love their
> children too."

Hov!? Du huggede mit indlæg!