Cafeer i KBH som er børnevenlige
Fra : Carina

Dato : 17-06-05 15:15

Hej med jer

Kender I cafeer i KBH som er specielt venlige mod børn og barnevogne i
dagtimerne. Jeg tænker på pladsmæssigt, rygepolitik, støjniveau og hvor
tjenerne ikke ser surt på barnevogne. Forsøgte at gå på cafe med barnevogn i
dag, men det var ikke så velset.

Jeg ved Amokka (som ikke hedder Amokka mere) havde et godt ry på et
tidspunkt, men er det stadig sådan?

VH
Carina

Fra : as

Dato : 17-06-05 15:23

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i dag, men det var ikke så velset.
>
> Jeg ved Amokka (som ikke hedder Amokka mere) havde et godt ry på et

Amokka er er rimeligt skodsted, i hvert fald den på vb.
Zakabona på Istedgade virker rigtig babyvenlig, med masser af plads +
puslerum. Efter sigende skulle enkelte cafeer på øbro være blevet trætte af
babyer, men det er sikkert bare dem der ligger tæt på APA-centeret.

Fra : Christina S

Dato : 17-06-05 21:12

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tjenerne ikke ser surt på barnevogne. Forsøgte at gå på cafe med barnevogn

Illum har en fin cafe med rigtig gode mugligheder for børnene, de kan stå
ude på terassen og sove, der er flere stole til dem og så er der to områder
med legetøj, opdelt efter alder. Det hele ligger i en afdeling for sig. Det
eneste minus er, at det er meget velbesøgt og derfor kan det være svært at
finde en plads.

Mvh, Christina

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-06-05 15:18

Carina wrote:

> Kender I cafeer i KBH som er specielt venlige mod børn og barnevogne i
> dagtimerne.

"kaffe plantagen" på Skt. Hans Torv er ganske børnevenlig:

- Altid røgfri.
- Pusleplads.
- Barnestol til at skrue fast på bordet
- Flinke-flinke personale.

... og så lave rigtig god kaffe!

Janus

--
Roskilde University, Denmark.
Department of Technology and Social Science.