YES YES YES, or not !
Fra : Myt

Dato : 17-06-05 14:53

Hej i gruppen

Nu har jeg i Taoca 2 fået champagne og krans, fedt, så er jeg endelig
færdig..................................... nååå nej, der er lige et masters
championship, med F1 vogne, ARGHH ! !
Til jer der overvejer at tage spillet op igen, sørg for at komme så tæt på
en førsteplads som muligt inden det første sving, eller ved det sving der
giver de største knuder, for der er det de andre vogne også har deres
største problemer.

Myt

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-06-05 10:28

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in

> Nu har jeg i Taoca 2 fået champagne og krans, fedt, så er jeg endelig
> færdig..................................... nååå nej, der er lige et
> masters championship, med F1 vogne, ARGHH ! !

Tillykke - og go' fornøjelse videre!

Har du fået flere vabler eller fik du fat i noget analogt?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Myt

Dato : 18-06-05 11:32

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
> Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Jeg ved ikke om det hjælper med noget analogt, jeg har ikke prøvet endnu,
for der er så sandelig kommet fart på nu. Jeg troede det gik stærkt før, men
ak, nu er der F1 vogne jeg kører. De går i stykker for ingenting, men de
klistre til vejen som bare pokker, så nu skal jeg vende mig til at køre uden
om de andre, det skete ikke lige frem før

Myt

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-06-05 12:28

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> ingenting, men de klistre til vejen som bare pokker, så nu skal jeg
> vende mig til at køre uden om de andre, det skete ikke lige frem før

hehe kan huske da jeg i sin tid var 100% bidt af Geoff
Crammond's F1-spil. Omkring 1994 - det var godt nok sjovt!
Men jeg må indrømme at jeg er mere til Rally-spil nu - de
der pokkers f1-biler kan ikke holde til noget - en lille
bitte fejl og hele løbet er kørt :( Ved rally er der
stadig en chance for at komme i mål selvom man har lavet
en lille bule :D

Jeg har ikke fundet et f1-spil der i gameplay lever op til
de gamle - måske man skulle give Toca2 en chance? Er det
muligt at hoppe direkte til f1-delen på nogen måde?

/hilsner

Fra : Kim

Dato : 18-06-05 13:27

> Jeg har ikke fundet et f1-spil der i gameplay lever op til
> de gamle - måske man skulle give Toca2 en chance? Er det
> muligt at hoppe direkte til f1-delen på nogen måde?

Det er muligt, at hente en "savegame" fil på www.gamecopyworld.com så du
ikke skal køre alle banerne igennem.

Hilsen Kim

Fra : Myt

Dato : 18-06-05 14:52

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er muligt, at hente en "savegame" fil på www.gamecopyworld.com så du
> ikke skal køre alle banerne igennem.
>
> Hilsen Kim

Det er jo snyd

Myt

Fra : Kim

Dato : 18-06-05 16:55

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo snyd
>
> Myt

Det ved jeg godt, men spørgsmålet lød på om man kunne oppe direkte til
F1-delen og svaret er "ja".
Jeg syntes bestemt, at man skal gennemføre det på den rigtige måde, for
ellers går man glip af noget meget fed ræs.

Hilsen Kim

Fra : Myt

Dato : 18-06-05 13:45

> [...]
> "Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
> Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Nej, du kan ikke hoppe over noget. Der er nogle runder du kan køre i
vilkårlig rækkefølge, men de barske af dem, dem skal du gøre dig fortjent
til, og det er hårdt arbejde. Toca 2 er som sådan meget sjovt, for man kører
ikke den samme bil gennem det hele, man bliver puttet i F1 vogne til den
gamle Jaguar E type, og der i mellem er den nye Ford GT, så der er mange
vogne.
Jeg selv er også mest til Rally spil, men da der kom en afdeling med rally i
Toca 2, der blev jeg GODT NOK skuffet, for det er det VÆRSTE møg jeg længe
har prøvet. Der kan man godt se udvikleren har nogle mangler, men jeg kom da
igennem.
Der hvor jeg er nået til nu, F1 delen, der er der noget helt galt, for det
ser ud til at bilerne foran sidder på en pind som så er forbundet til min
bil. Så når jeg kommer til en sving, så ryger nogle af dem af, og det ser ud
til det er min skyld, selv om de er langt foran, for de følger min retning
ind i svinget

Myt

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-06-05 15:25

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> kører ikke den samme bil gennem det hele, man bliver puttet i F1 vogne til
> den gamle Jaguar E type, og der i mellem er den nye Ford GT, så der er

Og lastbiler

> [...]
> i Toca 2, der blev jeg GODT NOK skuffet, for det er det VÆRSTE møg jeg
> længe har prøvet. Der kan man godt se udvikleren har nogle mangler, men

Man forstår ikke helt at det er samme producent der laver Colin McRae serien
når man kører den rally-del der er i Toca 2, jeg er helt enig i din
bedømmelse.

> [...]
> bil. Så når jeg kommer til en sving, så ryger nogle af dem af, og det ser
> ud til det er min skyld, selv om de er langt foran, for de følger min

Jeg er kun nået til nogle Ferrari-biler så vidt jeg husker, men det der
ærgrer mig lidt er at man nærmest kun kan hente de andre biler i svingene,
og det er lige meget om det er Daytona, DTM eller lastbiler og så kan man
vinde mange pladser ved at køre meget svinsk i svingene.

I det første Toca spil kørte man noget engelsk standardmesterskab hvor man
også kunne skrue lidt på opsætningen af bilerne og det havde en meget stor
effekt, så der kunne man afgøre om det var tophastighed eller det var i
svingene man ville have en fordel. Derudover var der vist også indbygget
"slipstream" som man kunne drage fordel af. Jeg synes 2'eren er blevet lidt
mere arcade, hvilket så har sine fordele og ulemper.

Mvh
Henrik

Fra : Myt

Dato : 19-06-05 17:35

> [...]
> "slipstream" som man kunne drage fordel af. Jeg synes 2'eren er blevet
> lidt mere arcade, hvilket så har sine fordele og ulemper.

Ja, det er også rigtigt, der er nogle elendige lastvogne med, eller trucks,
kors hvor jeg hader dem
Du har helt ret, man skal køre rigtigt svinsk lige fra starten af løbet, og
pande så mange modstandere som muligt ud af banen før man har rimelige
chancer for at vinde, eller man skal være snu som bare pokker og svinge ud
og ind mellem alle de andre for at komme så langt frem som muligt, uanset
hvilken bil man måtte blive udstyret med.
Jeg købte Toca 2 fordi jeg var helt vild med den første Toca, men jeg skal
da love for jeg er blevet overrasket, og jeg savner det med opsætningen af
bilerne.

Myt

Fra : Kim

Dato : 18-06-05 19:44

> [...]
> da love for jeg er blevet overrasket, og jeg savner det med opsætningen af

Du da kan under "Free race" lave om på opsætning o.s.v.

Hilsen Kim

Fra : Myt

Dato : 18-06-05 20:22

> Du da kan under "Free race" lave om på opsætning o.s.v.
>
> Hilsen Kim

Jep. det ved jeg, men som jeg mærker og oplever det, så virker det ikke
andre steder end under free race, eller tager jeg fejl. Jeg syntes ikke det
hjælper der.

Myt

Fra : Myt

Dato : 26-06-05 17:09

Sådan boys

Så er spillet slut, og gennemført, og kun en bane hvor jeg blev nummer 2,
resten som nummer et, JIIIIHA
Det har været noget af en kamp, det må jeg indrømme, til tider umuligt,
næsten, andre gange noget rigtigt juks, så som at skulle køre en Aston
Martin DB9 på vinterbane, det er jo umuligt, næsten.

Myt