Gta sanandreas til pc
Fra : Thomas Harthimmer

Dato : 17-06-05 14:23

Hej jeg har lige købt gta sanandreas til pc og jeg
sidder fast i en mision hvor man skal dræbe freddy på motor cykel det kan
jeg ikke finde ud af har prøvet alt jeg har været på snyd.dk men der er ikke
nogen koder der kan hjælpe mig med den mision en der har en god kode til
misionen!!
Hilsen Thomas!!

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-06-05 16:12

Prøv her:

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924362.html

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 18:23

> [...]
> jeg ikke finde ud af har prøvet alt jeg har været på snyd.dk men der er
> ikke nogen koder der kan hjælpe mig med den mision en der har en god kode

Jeg har også siddet fast i nogle nye spil f.eks Driv3r hvor nogle af
missionerne er svære men snyde lige når man har købt spillet, det er der
spil af penge.

Prøv dig frem til sidst lykkes det.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-06-05 11:44

Thomas Harthimmer wrote:
> [...]
> nogen koder der kan hjælpe mig med den mision en der har en god kode til

Freddy på motorcykel?
Er det OG Loc missionen, hvor du lige har hentet wannabe-gangsteren i
lufthavnen?
I så fald skal du ikke bekymre dig om at dræbe ham på køreturen. Han
følger en fastsat rute som du blot skal følge efter ham på. Til sidst på
ruten (ved en basketbane) står han af cyklen og så kan du slå ham ihjel.

Så ingen grund til at forsøge at skyde ham ned under selve køreturen.
Bare koncentrer dig om at følge efter ham og ikke køre galt.

Du kan evt. bruge et par timer på motorcykel inden du tager missionen så
du har fået opbygget din bike-skill. Så kan du klare lidt mere rådden
kørsel uden at falde af.