Anna
Fra : Mus

Dato : 17-06-05 09:03

KAn i huske lille Anna

Lægger lige et billede i binaer, så i kan se hvor stor hun er blevet. Kan jo
ikke lade være. Hun er jo det dejligste lille menneske på denne jo. Lægger
også et fra omkring fødslen.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 09:23

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jo
> ikke lade være. Hun er jo det dejligste lille menneske på denne jo. Lægger

Hun er jo vokset fint.
Hvad vejer hun nu ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Mus

Dato : 17-06-05 10:03

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42b28897$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Kan
> jo
Lægger

> Hun er jo vokset fint.
> Hvad vejer hun nu ?

Hej hun vejer 4100 g og er 12 uger, så hun er jo stadig en bette en, men det
går den rigtigt vej.

Anna er stadig lidt en gåde at Amme.
Hyggeligt bliver det aldrig.
4-5 min så er Anna færdig og så gider hun i hvert fald ikke ligge der
længere. Og uha kommer jeg til at lægge hende til, hvor det åbenbart ikke er
sult der plager damen, skal jeg nok få højlydt besked.
Nogen gange vil hun ikke have brystet. Går jeg så imens jeg prøver at lægge
hende til eller lægger hende så hun kan sove og så tager hun roligt op efter
ti min, hvor hun blunder - ja så tager hun godt til sig - og så må hun jo
alligevel være sulten.

Men ud over det er Anna en nem pige. Hun har lidt problemer med maven.
Ligger og klemmer og presser. Og bliver det får hårdt for hende græder hun
hjerteskærende. Men hun kommer af med noget hver dag.

Hun smiler meget, men er ikke begyndt at pludre.

Min dejlige lille pige - kunne skrive en helt roman

LN

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 10:57

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:42b292c6$0$198

> Hej hun vejer 4100 g og er 12 uger, så hun er jo stadig en bette en, men
det
> går den rigtigt vej.

Det er jo en god vægt ift. hvor hun startede.

> Anna er stadig lidt en gåde at Amme.
> Hyggeligt bliver det aldrig.

Det er en skam, at hun ikke vil spise sig mæt, med det samme. Det vil jo
gøre amningen nemmere, og sikkert også mere hyggeligt for dig.

> Men ud over det er Anna en nem pige. Hun har lidt problemer med maven.
> Ligger og klemmer og presser. Og bliver det får hårdt for hende græder hun
> hjerteskærende. Men hun kommer af med noget hver dag.

Det er meget normalt at de lider af mavekneb i den alder. Deres maver
brokker sig dog meget mere, hvis de får modermælkerstatning, end hvis man
ammer har vi erfaret.
Det er godt at hun trods alt kan komme af med noget. Ved vores ældste barn
gik der engang 5 dage, uden afførring, men det skulle man ifølge lægen
dengang tage ganske roligt. Vi gav ham dog noget Laktulose.

> Hun smiler meget, men er ikke begyndt at pludre.

Det kommer nok om en måneds tid. Vores nabo har en pige på 4 mdr. Hun er så
småt begyndt at pludre. Det samme er min lille kusine Freja, der også er
omkring 4 mdr.

> Min dejlige lille pige - kunne skrive en helt roman

Selvfølgelig.
Vores yngste på 5 år, skal allerede i skole efter sommerferien. Vores to
store, nærmer sig teenagealderen. Som tiden dog flyver..

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri