Svagt skyl i Ifö toilet
Fra : Steen Suder

Dato : 16-06-05 14:51

Der står et Ifö Cera-wc på vores toilet.
Jeg synes ikke det skyller "kraftigt" nok - altså ift. andre Ifö
Cera-wcer.
Det skal forstås således at der ikke kommer vand ud under de forreste
ca. 10cm af skyllekanten. Derudover ser skyllet fint ud.

* Bundudløbssystemet er nyt.
* Jeg har prøvet forskellige skyllemængder uden den store forskel.

Jeg har sågar fedtet rundt med en flaskerenser under skyllekanten uden
forskel til følge.

Hvad kan dette skyldes? Hvad kan jeg gøre?

Skal der i det hele taget nå vand frem under hele skyllekanten? (Det
mener jeg at der skal.)

NB
I reservedelslisten optræder der en "vandfordeler" som er den del, der
leder vandet ind under skyllekanten. Kan den have noget med sagen at
gøre?

--
Steen Suder

Fra : Morten DH

Dato : 16-06-05 17:48

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> I reservedelslisten optræder der en "vandfordeler" som er den del, der
> leder vandet ind under skyllekanten. Kan den have noget med sagen at
> gøre?

Vandfordeleren er et stykke plastic (en slags t-stykke) som sidder i skålen
der hvor vandet kommer ind (altså på bagsiden)... så kan du jo se om den er
der (har ikke nogen ide om hvordan toilettet skyller hvis den mangler)