GUE Fordrag
Fra : Bo Poulsen

Dato : 15-06-05 18:32

Hej Gruppe

Jeg har set at der på lørdag bliver afholdt et foredrag om GUE kurser, hos
Dkdiver i Roskilde. Fyren der afholder foredraget hedder Mikkel Pitzner. Jeg
mindes ikke om at have hørt om ham i forbindelse med Dir/GUE. Er der nogle
der aner om han er GUE instruktør eller hvad hans relationer til GUE.

Bo Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 19:05

"Bo Poulsen" <frenning@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg mindes ikke om at have hørt om ham i forbindelse med Dir/GUE. Er der
> nogle der aner om han er GUE instruktør eller hvad hans relationer til

jeg har faktisk lige snakket i tlf med han i dag, angående erfaringer med
RB80, han lyder som en fin fyr.

han er ikke GUE instruktør, han er DIR dykker, og er den danske impotør af
Halcyon, så er han så vidt jeg ved med til at arancere DIR kurser i KBH
området.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Kalle

Dato : 21-06-05 13:21

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Poulsen" <frenning@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> jeg har faktisk lige snakket i tlf med han i dag, angående erfaringer med
> RB80, han lyder som en fin fyr.

Vil du til at dykke RB80??

> [...]
> Halcyon, så er han så vidt jeg ved med til at arancere DIR kurser i KBH

Casper

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 20:53

"Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> wrote in message

> Vil du til at dykke RB80??

hvis jeg havde 84.000,- plud det løse til kursus osv, så ville det da være
sjovt at prøve sådanne en fætter, men PT så NEJ.

mvh Morten