Skæg lille historie
Fra : Mette

Dato : 15-06-05 17:57

Mor her er ved at læse til den afsluttende eksamen for tiden, og er derfor
knap så tålmodig.
I går ved sengetid fik som (som altid) valget mellem at sove i egen seng
eller min seng, men det var sååå svært at beslutte sig, og hun trak tiden ud
i en uendelighed. Det endte med, at jeg (shame on me) råbte lidt højt: "Gå
nu ind og læg dig, så kommer jeg med dynen! Gå NU!" - da hun havde forladt
værelset kunne jeg høre hende fnyse og sige "Gnavpot".
Jeg ved simpelthen ved at dø af grin, og så blev stemningen straks sjovere!
Hun holdt lige et spejl op foran mig, så jeg kunne høre, hvor åndsvagt, jeg
lød

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-06-05 19:11

Mette wrote:
> [...]
> Hun holdt lige et spejl op foran mig, så jeg kunne høre, hvor åndsvagt, jeg

:)

Hvor gammel er hun?

/David

Fra : Mette

Dato : 15-06-05 21:17

"Gå

> :)
>
> Hvor gammel er hun?

Hun er 16. Nej, pjat Hun er en frisk pige på 6 år Jeg synes sq det var
frisk gjort af hende. For som jeg sagde til hende: du har jo fuldstændigt
ret!

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 16-06-05 07:43

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var
> frisk gjort af hende. For som jeg sagde til hende: du har jo fuldstændigt

Åh, hvor er det godt at høre, at du turde
give dig fri af din forældrerolle og grine
sammen med dit barn. Det forløser ofte
og giver nemmere samvær med børnene.

Mvh.Bodil.

Fra : Mette

Dato : 16-06-05 09:46

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:42b11f7e$0$39050$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Åh, hvor er det godt at høre, at du turde
> give dig fri af din forældrerolle og grine
> sammen med dit barn. Det forløser ofte
> og giver nemmere samvær med børnene.

Ja, ku' lige se, hvordan jeg kunne have dræbt al fremtidig lyst til at være
lidt humoristisk og frimodig, hvis jeg i stedet havde brølet "HVAD KALDTE DU
MIG???!!!!" Jeg får det helt dårligt ved tanken om det...