regler om at bygge op til skel.
Fra : Kari Eiffert

Dato : 15-06-05 16:02

Hej.

Vi skal til at bygge en løbegård til vores katte. Men hvordan er det lige
med de regler om at bygge op til skel. Vi kommer godt nok en halv meter fra
ca. Men der er da noget med at det kun må være 180 cm højt og så stige med
noegn procent?

På forhånd tak.

Mvh kari

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 16-06-05 12:25

Fra : Kari Eiffert

Dato : 16-06-05 15:07

"Finn Hybjerg Hansen" <fhh@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Min hukommelse er lidt rusten, men det forekommer mig at det er:
>
> 1,80 meter i skel, og derfra en jævn stigning op til 2,5 meters højde,
> 2,5 meter inde på grunden. En halv meter inde giver så 1,94 meter.
>
> Hvor høje er dine katte?

> /Finn (2005-06-16)

det er nu ikke så meget på grund af kattene Men mere på grund af min
kæreste der gerne skulle kunne gå derinde og f.eks slå græs uden at ligne
quasimodo.
Tak for det .

Kari