opstilling af tables
Fra : Jess Bring-Larsen

Dato : 02-06-01 14:03

Hej

Er det muligt at opstille to tables side om side. Betragt:

Derved opnås:

   1 2 3
   4 5 6

Jeg vil gerne opnå:

   1 2 3 4 5 6

Jess

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 02-06-01 12:15

Sådan???

MVH. Kenneth

Fra : Jess Bring-Larsen

Dato : 02-06-01 16:06

Hej

Nej, mit problem er at jeg har to tables som skal sættes side om side.
De kan ikke splittes op og samles til en.
Så hvis man kunne lave noget ala:

så resultatet blev:

   1 2 3 4

ville det være svaret på mit spørgsmål.
(Ovenstående virker selvf. ikke efter hensigten).

Jess

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 02-06-01 14:21

Hvad med at prøve at positionere tabellerne med z-index.
Det er den eneste måde jeg kan komme i tanke om.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 02-06-01 14:25

Jess Bring-Larsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> så resultatet blev:
>
>    1 2 3 4

Prøv at floate din tabel.

/Kasper

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-06-01 14:32

Jess Bring-Larsen wrote:

> [...]
>
> 1 2 3 4
>
> ville det være svaret på mit spørgsmål.
> (Ovenstående virker selvf. ikke efter hensigten).

næh, men med en lille rettelse ville det virker fint:

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Benny Kvistgaard

Dato : 03-06-01 10:38

ENIG !
Dette burde være den nemmeste løsning.
Den er fuld browser kompatibel. Man slipper altså for "manglende" eller
"forkerte" fortolkninger i nogle browsere..
Den består af "nestede" tabeller, altså tabeller i tabeller...
Den yderste tabel kan man fjerne rammen om, og evt. ændre på værdierne for
cellpadding og cellmargin, så det passer til formålet.