WoW
Fra : Michael Melby

Dato : 14-06-05 05:07

Hey derude

Når man er i en gruppe, har jeg set at man brug en slags rød pil til at
fortælle de andre hvilket "target" man skal angribe. Hvordan går man det?

Fra : Devast8or

Dato : 14-06-05 06:36

Michael Melby wrote:
> Hey derude
>
> Når man er i en gruppe, har jeg set at man brug en slags rød pil til
> at fortælle de andre hvilket "target" man skal angribe. Hvordan går
> man det?

Er ikke sikker, men mener det er en Hunter abillity.

Devast8or

Fra : Simon [2700]

Dato : 14-06-05 07:21

> Er ikke sikker, men mener det er en Hunter abillity.
Det er det, den hedder "Hunter's Mark". og bruges i PvP oftest til
at sørge for at rogues ikke stealther, eller marke hvem der skal ned først
:)

/Simon, 60 Hunter - Daggerspine (Simund)

Fra : Simon Nejmann

Dato : 14-06-05 13:44

On Tue, 14 Jun 2005 06:06:43 +0200, "Michael Melby"
<michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> wrote:

>Når man er i en gruppe, har jeg set at man brug en slags rød pil til at
>fortælle de andre hvilket "target" man skal angribe. Hvordan går man det?

Som andre har fortalt dig, så drejer det sig om "Hunter's Mark" -
sjovt nok en hunter ting :)

Her er dens tooltip forklaring:

Hunter's Mark:
Places the Hunter's Mark on the target, increasing the Ranged Attack
Power of all attackers against that target by X. In addition, the
target of this ability can always be seen by the hunter whether it
stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map.
Lasts for 2 minutes.

X afhænger af hvilken version mark man bruger; version 1, X = 20 -
version 4, X = 110.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann