vuggestue
Fra : as

Dato : 13-06-05 19:15

Puha det er godt nok svært at vælge vuggestue (har været ude at se på
flere!). Er der nogen her der kan anbefale eller fraråde visse institutioner
på Vesterbro -København. Vi vil nok helst have et mindre sted med voksne
pædagoger, og den behøver ikke være integreret, og gerne et sted hvor
børnene kommer meget ud.
Tak A.S

Fra : as

Dato : 13-06-05 19:20

Og ja det er selvfølgelig en viden vi burde have erhvervet os igennem
mødregrupper og institutionsbesøg, men vi har lige overlevet 3½mdrs ekstrem
kolik, så der har ikke været så meget menneskekontant.

Fra : Mette

Dato : 14-06-05 00:05

> [...]
ekstrem
> kolik, så der har ikke været så meget menneskekontant.

Jeg vil bare sige tillykke! Det må have været ekstremt hårdt. Det er en
næsten umenneskelig måde at starte sit nye liv med baby på!

Fra : as

Dato : 15-06-05 06:29

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> "as" <nospam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> ekstrem
>>
> Jeg vil bare sige tillykke! Det må have været ekstremt hårdt. Det er en
> næsten umenneskelig måde at starte sit nye liv med baby på!

Tak, og ja det har været ganske forfærdeligt!

Fra : Mette

Dato : 15-06-05 08:11

> Tak, og ja det har været ganske forfærdeligt!

Hvordan er det så at være forældre nu? Hvordan undgår man at blive sindssyg?
Jeg kunne forestille mig at kolik kan gøre en temmeligt desillusioneret. Men
har også hørt at efter 3 mdr. så er det som at få en englebaby i huset...

Fra : as

Dato : 15-06-05 17:30

> [...]
> Men
> har også hørt at efter 3 mdr. så er det som at få en englebaby i huset...

Jeg tror det er svært ikke at blive sindssyg i en eller anden grad. Det
værste er at man totalt mister lysten til at være sammen med sit barn, og er
glad og lettet hver gang nogen har taget hende væk, så ja desillusioneret
kan du roligt kalde det! Og pisse irriterende er/var det når alle omkring en
(mødregrupper/efterfødselsgymnastik mm) er i en total eufori over deres
baby, og ingen forståelse havde for at andre kunne have det anderledes. Tja
3½mdr er gået, og det desværre ikke gået helt over endnu - så vi venter
stadig spændt...
hilsen faren