css height
Fra : John Kjoller

Dato : 12-06-05 22:45

Kan man sætte en minimum højde på en div?

Jeg vil gerne sikre at en div har en minimum højde, - men følge med, hvis
indholdet er længere end minimum højden.

Problemet er ikke så meget indholdet i div'en, for det skal jo nok vises
alilgevel. - Det er mere det der i div'en kommer bagefter.

Kh
john

Fra : Tidemann

Dato : 13-06-05 10:58

"John Kjoller"skrev
> [...]
>
> Problemet er ikke så meget indholdet i div'en, for det skal jo nok vises
> alilgevel. - Det er mere det der i div'en kommer bagefter.

Sæt en footer ind i stedet for............

Skriv i css:
#footer {
clear:both;
background-image: url('grafik/index-1.gif');
background-repeat: repeat-x;
height: 75px;
padding:0;
margin-left:1px;
border:0;
}

under /* settings for appearance alone */
#footer {background-color: transparent; }

Skriv på siden:

--
Venlig hilsen
Marianne