Hven kan levere en i størrelse 1:1..?
Fra : BJ

Dato : 12-06-05 15:53

Hvor kan denne speed?? købes i fuld størrelse.....?

http://www.canadianelectricflight.com/images/videos/hfh.wmv

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Bak

Dato : 12-06-05 16:31

> Hvor kan denne speed?? købes i fuld størrelse.....?
>
> http://www.canadianelectricflight.com/images/videos/hfh.wmv

F... Den er fed! Hvor kan den købes som model?

Martin

Fra : BJ

Dato : 12-06-05 16:53

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> F... Den er fed! Hvor kan den købes som model?

Jeg tror, det er en selvbygger; men den kan garanteret dupere rosset..

Desværre ser det ud til at sitet er lukket: http://www.michaelconnally.com

http://kepople.rchomepage.com/ er der flere af "knægtens" innovationer.

Han har en fin fantasi og god evne til at omsætte den..

Prøv evt. at søge lidt rundt eller send en e-mail til nogen af de nævnte.

Der er stor hjælpsomhed iblandt modelflyvere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mads

Dato : 13-06-05 19:38

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

> F... Den er fed! Hvor kan den købes som model?

Jeps... den er for feeeeeed
Se mere på: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=380007

Hilsen
Mads

Fra : MuLLe

Dato : 12-06-05 20:38

"BJ" wrote
> Hvor kan denne speed?? købes i fuld størrelse.....?
> http://www.canadianelectricflight.com/images/videos/hfh.wmv
Sindsygt fedt...........
For satan da den lettede, whoooooooooooooooooo.....

Hvis du laver den i 1:1, så køber jeg.......

MvH MuLLe

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-06-05 21:19

MuLLe wrote:
> "BJ" wrote
> Sindsygt fedt...........
> For satan da den lettede, whoooooooooooooooooo.....
>
> Hvis du laver den i 1:1, så køber jeg.......

1:1 ? Mener du menneskestørrelse ? I så fald kan du bare købe en her:
http://www.hovercraft.com/

Der er "demo video" :
http://www.hovercraft.com/UH-18SPW_Hoverwing.wmv (690KB)

Fra : BJ

Dato : 12-06-05 21:32

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> 1:1 ? Mener du menneskestørrelse ?

Jep.

http://www.abrahydroplanes.com/

Den kan bare ikke flyve .... kontrolleret.

> I så fald kan du bare købe en her:
> http://www.hovercraft.com/

Den er rigtig fæl at se på.

Gad vide om den overhovedet kunne godkendes i DK..?

Den kommer bare ikke højt nok op..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-06-05 15:27

BJ wrote:
> "Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den er rigtig fæl at se på.

Fæl ? Er ikke lige helt sikker på hvordan det skal forståes.

> Gad vide om den overhovedet kunne godkendes i DK..?

Ved det faktisk ikke.. der er noget med både og motorstørrelse. Der er jo
ikke noget i vejen for at sejle på en tømmerflåde, men sætter man en
raketmotor på den er det en anden sag. Måske nogle i sejl gruppen kan
specificere det lidt ud..

> Den kommer bare ikke højt nok op..

Har du overvejet sådan en her istedet ? Den må da kunne flyve højt nok... :)
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=cl415

Men så har det ikke meget med groundeffekt at gøre længere, og den er
pissesvær at lande i en andedam..

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-06-05 15:58

> Men så har det ikke meget med groundeffekt at gøre længere, og den er
> pissesvær at lande i en andedam..

Den suger da bare andedammen op, smider den i nabokommunen og lander
derefter på det nu tørre stykke jord.

Fra : Martin Bak

Dato : 12-06-05 21:31

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> 1:1 ? Mener du menneskestørrelse ? I så fald kan du bare købe en her:
> [...]
Den er da lidt gumpetung i forhold til ;)

Martin

Fra : Holst

Dato : 13-06-05 09:20

Martin Bak wrote:

> Den er da lidt gumpetung i forhold til ;)

Ja, det er vel forskellen på at lave den i tyndt plastik og balsatræ og
så det mere tunge og menneskelige metaller ...

Fra : Ulrik Smed

Dato : 13-06-05 20:49

BJ wrote:
> Hvor kan denne speed?? købes i fuld størrelse.....?
>
> http://www.canadianelectricflight.com/images/videos/hfh.wmv

Seejt!! James Bond, gå hjem og læg dig, LOL!

Jeg er så småt gået i gang med at bygge noget lignende denne her:
http://pixelito.reference.be/livingroom.wmv
Det foregår lidt mere stille og roligt, syn's fandme den er sød!

Nogen der har en ide om hvordan han styrer? Rotoren er nemlig uden drejelige
rotorblade og "swashplate", som man jo ellers normalt bruger på helikoptere.
Har en mistanke om at han bare flytter tyngdepunktet, f.eks. ved at ændre
batteriets placering. I stil med når man flyver med dragefly.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark